Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, net even een testvlucht gedaan met de nieuwe DJI Naza controller. Zag er mooi uit in level-mode, maar toen ik naar manual overschakelde viel hij omlaag. Toen ik probeerde hem op te vangen met wat meer gas er op kwam hij op me af. Hij sloeg gewoon om.

Zonde van al het werk.

Ik zeg HEXA R.I.P.

DSCF0593.jpg

FF klaar mee. Zit afgelopen weekend al heel wat uren in en nog niet goed.
Moet het even laten rusten. Deze keer deed het zeer.

Heeeeeeee jasper zo ken ik je niet, iemand zo als jij het erbij laten zitten daaaaaaaaaaaar geloof ik niks van, dat je het een paar dagen laat rusten oke daar kan ik inkomen maar om het hierbij te laten, neee je heb hier heel veel uren in zitten kop op, ik durf te wedden dat je de oorzaak wil vinden en dat je de boel weer op gaat bouwen alleen zal je er langer overdoen om niet nog een keer plat te gaan , nogmaals kop op

Heb denk ik nog even te weinig ervaring met de DJI Naza. Lees ook op internet dat de DJI Naza controller beter werkt als Quad dan als HEX. Maar goed ik heb de overstap gemaakt dus we gaan gewoon door.

Zonder Jasper! :( Op de foto is het net een plat gedrukte spin..

Echt heel zonde.. :( Even in een hoek tiefen dat ding, dan komt t later wel weer tevoorschijn...

Heb denk ik nog even te weinig ervaring met de DJI Naza. Lees ook op internet dat de DJI Naza controller beter werkt als Quad dan als HEX. Maar goed ik heb de overstap gemaakt dus we gaan gewoon door.

precies, en net wat spike zegt, effe laten rusten. misschien een nieuw ontwerp maken, laten frezen en gewoon weer opbouwen;)

Ach, morgen zit hij alweer te knutselen aan dat ding. Vandaag even een dipje/ tegenvaller. Morgen weer bouwen. Hoort er nou eenmaal bij afentoe.

op deze site is het altijd rustig want alleen hier zijn alleen rustige persoonen die wat te schrijven hebben en geen uuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back