Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
lekker gevlogen wind viel wel mee
motorsteun van de nolimit 90 los gekomen mot weer ff op zoek naar bout en speciale vulring motorsteun hangt in rubbers maar ja wel merk???????
ook nog ff met kris z,n lazer gevlogen ging ook spatzuiver tot de landing
wel als eerste op het nieuwe veld geland alleen een klein beetje schade aan het landing,s gestel.

Met alle respect, maar ik neem aan dat dit een van je eerste filmpjes is? Ik vind het niet echt een toegevoegde waarde hebben nu om een huis wel of niet te kopen door het zien van dit filmpje.

En wat is de toegevoegde waarde van deze post dan? Ik vind deze post (inclusief deze) ook van weinig toegevoegde waarde hebben, het filmpje van het huis vond ik nou juist wel een keer iets anders.

En wat is de toegevoegde waarde van deze post dan? Ik vind deze post (inclusief deze) ook van weinig toegevoegde waarde hebben, het filmpje van het huis vond ik nou juist wel een keer iets anders.

+1 Zo'n film maakt nou net het verschil om een huis eens wel te gaan bezichtigen :yes:

+1 Zo'n film maakt nou net het verschil om een huis eens wel te gaan bezichtigen :yes:
Was weinig te zien bij het naar binnen gluren. ;) Het heeft wel iets extra. Alleen ben ik van mening dat het te dichtbij gefilmd is. Beetje meer afstand houden en ook wat meer overzicht van de straat/staten en de omgeving. Dat zal zeker wel meerwaarde hebben. :yes:

"Ook goed"

Kun je slecht tegen kritiek? :lol:

Nee, kan ik zeker tegen. Weet ik namelijk de voors en de tegens.
Ik hoor graag reacties. Moet zeggen dat de meeste zeer positief zijn. Weet zelf ook dat er een hoop shots anders moeten, maar dat komt volgende keer.

Ging mij er meer om dat het nu allemaal mogelijk is.

Was weinig te zien bij het naar binnen gluren. ;) Het heeft wel iets extra. Alleen ben ik van mening dat het te dichtbij gefilmd is. Beetje meer afstand houden en ook wat meer overzicht van de straat/staten en de omgeving. Dat zal zeker wel meerwaarde hebben. :yes:
En je vrouw laten omkleden als jij net langsvliegt wil ook wel helpen.
FF zonder dollen ,ik vond het wel een aanvulling op foto's en 380vieuw.

Nee, kan ik zeker tegen. Weet ik namelijk de voors en de tegens.
Ik hoor graag reacties. Moet zeggen dat de meeste zeer positief zijn. Weet zelf ook dat er een hoop shots anders moeten, maar dat komt volgende keer.

Ging mij er meer om dat het nu allemaal mogelijk is.

Een makelaarskantoor zou het wel leuk vinden, dit soort beelden van huisjes in de etalage van de zaak of op het internet. Is wel geld mee te verdienen. De vraag is, mag je de buurt ook filmen of krijg je dan klachten van buurtbewoners over privacy enzovoort? En moet je sowieso een vergunning hebben voor commerciele luchtopnamen?
m.v.g. Erik

Gisteren nog ff op het veld geweest met kris, Ragger en Auke,

Het is een behoorlijk soppige bende, vooral niet op 1 plek blijven staan :-) , dan zak je langzaam de ... in..

ik vrees dat het morgen niet veel beter zal zijn..., eerst het weer maar eens afwachten, er staat nu weer een behoorlijke bries.. :-(

We moeten wel meer regelmatig vliegen 8O , ik begin het te verleren ;-)
bij het aanslaan van een motor een behoorlijk pets op mn jatten gehad, resultaat een gekneusde/ paarse vinger en blauwe nagels.. :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back