Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
@edwin e/o 3dfris waar ligt het schwerpunkt van de yak?
Plek van de aileronservo is al uitgefreesd, de rest ook voorin?
Dank

dinsdagavond naar de club meenemen, is er vast wel iemand die kan helpen..........:D

edwin ga jij nog naar rob zo ja wil jij dan voor mijn scharnieren meenenen het zijn van die witte +/- 2cm langen 13mm breedt en en ene ene kijk maar even indien mogelijk 3 zakjes of moet ik even een foto maken

Laatst bewerkt:
wil ik wel hoor Joop.
zijn die maten precies? die met een pennetje in het midden en gaatjes in beide bladen toch?
edwin ga jij nog naar rob zo ja wil jij dan voor mijn scharnieren meenenen het zijn van die witte +/- 2cm langen 13mm breedt en en ene ene kijk maar even indien mogelijk 3 zakjes of moet ik even een foto maken

je gaat toch geen foto van je zelf posten he:cool:

volgens mij zijn die er maar in 1 maat bij hem, dus komt wel goed.

ik lijk mazzel te hebben met het werk, klus in Duitsland heeft vertraging tot na de kerst....:D:D:D:D:D:D:D:D:D

dat lijkt er wel op dat je mzzl heb, ik heb ook mzzl ga nu even naar mijn zoon je weet wel die van ............ ik weet niet hoe laat ik thuis kom:D maat thuis komen doe ik;)

@edwin e/o 3dfris waar ligt het schwerpunkt van de yak?
Plek van de aileronservo is al uitgefreesd, de rest ook voorin?
Dank

Zwaartepunt zal ik morgen even opzoeken in de handleiding. Positie van alle servozooi hangt af van de gebruikte motor. Dus eerst rolroerservo lijmen, bovenkant romp erop, dan de motor en de rest van de servo's kan je mee schuiven voor het juiste zwaartepunt.
m.v.g. Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back