5p1k3
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop dat Savage een gezelligere reisgenoot is.:rolling:
We gaan je missen.![]()
![]()
@edwin e/o 3dfris waar ligt het schwerpunkt van de yak?
Plek van de aileronservo is al uitgefreesd, de rest ook voorin?
Dank
geen idee, zover ben ik nog niet.......![]()
Ik ook niet maar wil het wel alvast weten. Kon ook nix vinden op de achsite..
Niet vloeken in de kerk hè.Dat ligt aan de chauffeurde hele rit over autootjes lullen
![]()
heb je een linkje waar de luchtfoto's staan?
dinsdagavond naar de club meenemen, is er vast wel iemand die kan helpen..........![]()
edwin ga jij nog naar rob zo ja wil jij dan voor mijn scharnieren meenenen het zijn van die witte +/- 2cm langen 13mm breedt en en ene ene kijk maar even indien mogelijk 3 zakjes of moet ik even een foto maken
Niet vloeken in de kerk hè.![]()
edwin ga jij nog naar rob zo ja wil jij dan voor mijn scharnieren meenenen het zijn van die witte +/- 2cm langen 13mm breedt en en ene ene kijk maar even indien mogelijk 3 zakjes of moet ik even een foto maken
yep ik zal morgen even een foto maken met de maaten, leuk dat je weer bent op dinsdagwil ik wel hoor Joop.
zijn die maten precies? die met een pennetje in het midden en gaatjes in beide bladen toch?
yep ik zal morgen even een foto maken met de maaten, leuk dat je weer bent op dinsdag![]()
volgens mij zijn die er maar in 1 maat bij hem, dus komt wel goed.
ik lijk mazzel te hebben met het werk, klus in Duitsland heeft vertraging tot na de kerst....![]()
Niets, maar hier gaat het toch over vliegen?wat heb jij tegen autootjes![]()
Niets, maar hier gaat het toch over vliegen?:lol: Morgen is een vliegdag dus praten we over vliegen. :nooo:
![]()
@edwin e/o 3dfris waar ligt het schwerpunkt van de yak?
Plek van de aileronservo is al uitgefreesd, de rest ook voorin?
Dank