Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar vliegen jullie?
Wat een heerlijk weer (om indoor te vliegen).![]()
lekker gebouwd in das clubhuisronald was er en met zijn tweeen lekker opgeschoten, de voor en achter lijst er op en dan maar drogen
dinsdag maar weer schuuren en de tips er op lijmen. om 16.15 uur weer op de fiets naar huis het is maar 9 km dus ik was snel thuis en phils bedankt voor het aanbot maar je heb gelijk om even maar dat huis te kijken dat wordt weer een hoop werk voor je broer.
![]()
Waar vliegen jullie?
Wat een heerlijk weer (om indoor te vliegen).![]()
Goed bezig!
Voor welke kist is dat?
ik ga misschien vanavond nog even plakken aan de indoor-yak, carbon staafjes gehaald en 3 ienie mini servo's, van de week krijg ik 2 set upjes voor indoor en een paar 2.4 ghz ontvangers, dus binnenkort maar eens testen die hap!
Ontvangers werd wel eens een keer tijd, ben het zat om elke keer mijn ontvanger over te zetten van de ene naar de andere kist........
Dinsdag balsa plankjes aan elkaar plakken zodat ik ook voor het eerst een schuim vleugeltje in kan gaan dekken.
Ho ho ho :xmas: Binnen leer je pas echt sturen. Het luchtruim is daar niet eindeloos. Behalve de grond hebt je ook nog 4 muren en een plafond.niet binnen wij zijn geen watjes wij doen het buitenmaaaaaaaaaaaarrrrr het weer moet mee zitten, en zit het dus niet jammer, en voor de indoor vliegers morgen veel succes in verwegniestan
![]()
hahahahahahah ik wist dat je zou reageren maar je heb gelijk binnen leer je vliegen om je richtings roer te gebruiken en dat moet ik nog leeren en nogmals sterkte morgen . o ja de L nog getest?????? ik denk het niet ivm de wedstrijdHo ho ho :xmas: Binnen leer je pas echt sturen. Het luchtruim is daar niet eindeloos. Behalve de grond hebt je ook nog 4 muren en een plafond.We hadden het er vanavond nog over tijdens de laatste training: Vliegen met richtingsroer ga je pas echt (onbewust) doen als je ook indoor figuurtjes hebt gevlogen of fanatiek tikkertje hebt gespeeld. Dat ding zit er uiteindelijk niet voor niets op.
En bedankt voor de wensen voor morgen. Gaan we weer nodig hebben.![]()
Ik hoop dat Savage een gezelligere reisgenoot is.Aan alle indoorvliegers die de morgen weer gaan wedstrijdvliegen... veel succesen zet hem op
![]()
Ik hoop dat Savage een gezelligere reisgenoot is.:rolling:
We gaan je missen.![]()
![]()
Hopelijk hebben we een beetje knappe netwerk verbinding daar. Dan kunnen we info uploaden met de uitslagen.
Laterrrrrrr....................
Ik heb de luchtfoto's bekeken van het nieuwe veld zoals je van de week zei; niet verkeerd!!! Scheelt toch wel een behoorlijk stuk als ik het zo zie...als het nou ook lekker vlak is, en niet zo drassig wordt als het oude veld, gaan we daar een heleboel plezier van beleven.....(ook met de bigscales!)![]()
Ik heb de luchtfoto's bekeken van het nieuwe veld zoals je van de week zei; niet verkeerd!!! Scheelt toch wel een behoorlijk stuk als ik het zo zie...als het nou ook lekker vlak is, en niet zo drassig wordt als het oude veld, gaan we daar een heleboel plezier van beleven.....(ook met de bigscales!)![]()