Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de goede orde, de techniek an-sich is erg vet. En wat je ermee kunt zeer zeker ook. Alleen dat wat ik op je filmpje zag vond ik niet schokkend. Begrijp nu achteraf ook dat dat niet zo zeer de bedoeling was van je. ;-)

@Burp: En jouw reactie heeft wel toegevoegde waarde? :hammer: :lol: ;)

Nope, als je mijn post eens goed leest dan zie je dat ik dat zelf ook al zeg.....lezen blijft moeilijk voor sommige.:rolleyes:

Net ff op het veld geweest, de die-hards waren weer aan het vliegen 8O

Voor mij nog steeds te veel wind, en te sompig.. :?

Wel respect voor de mannen.. :yes:

inderdaad een flinke wind...........
full

Maar toch ff een paar leuke vluchtjes gemaakt!!!

een paar sfeerfoto's:
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaan er morgen nog meer die-hards vliegen??:confused:
Schijnt iets minder wind te staan dan, en met de zompigheid valt het wel mee......dwz: is te doen, al moet je naderhand wel ff je vlieger schoonpoetsen....:D:rolling:

als je na 16.15 komt heb je een redelijke kans dat het donker is, dus als je ledjes hebt op die vliegert van je prima, anders toch ff snel een infrarood brilletje kopen:D:D:D
dat is goed phil kom uit mijn werk rond 16.15 als dat uit komt anders kom ik wel voor als ik naar de club ga;)

Goooooooooooooedemorgen allemaal..

Nog een paar daagjes en dan gaan we weer nieuwjaarsvliegen.. jeej!
(doe mij maar sneeuw, dan konden we nog vliegen)..

Vooruitzichten zijn niet al te best :(

eindjaaruitzicht.png

gisteren maximaal geprofiteerd van het weer en de hele middag gevlogen met Krissiesch...:D
Beetje achter elkaar aan gezeten met de Extra's:banana:

Nieuwjaarsvliegen wordt hem niet, Vrijdag afreizen naar Duitsland voor een klus, dus ben wel weer een paar weken onder de pannen!
Wordt weer een klus met veel wachten, dus misschien maar een vlieger en wat wintersportspullen meenemen en over of van een berg afsuizen:banana::banana::banana:

wind of geen wind regen of wat anders ragger gaat gewoon vliegen om 13:00:cool:
kweet niet maar mot gewoon ff op 1 jan.:D

Zo, even contact gelegd met MFC Bad Bergzabern in Duitsland om te vragen of ik daar mag gastvliegen:D:D:D

De Leki gaat dus maar mee naar Duitsland, en de funtiger in aanbouw ook, kan ik mooi afmaken in de uren waarin ik toch anders geen ruk te doen heb:D
Ook de electro pylonracer gaat mee, en de laders, startkist en wat gereedschappen; heb het gevoel dat dit een heel leuk klusje kan gaan worden:banana::banana::banana:

Ben benieuwd of het mag bij hen, en dan maar hopen dat het weer een beetje meezit en dat ik een paar leuke vluchtjes kan maken.

Als het allemaal lukt zal ik wat foto's plaatsen, want anders is het weer niet gebeurt natuurlijk..........:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back