Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
2e kerstkado voor Alonso gescoord vandaag!!!!
Nog net geen bigscale, maar komt er wel lekker in de buurt!!!!!!!!!!:D:D:D
Hele gave kist, spiksplinternagelneu en komt een 30cc op....methanol dat is.......:cool:

Metanol zou ik niet doen
Zuipt echt veel 600 ml in 8min
Zou er dan een 30 cc dl op doen
Is net zo duur in aanschaf en verbruikt een halve liter in t uur
Euro 95
En geen weers gevoelig loopt altijd

30cc methanol kunnen we voor heel weinig kopen, ook een nieuwe......en wel lekker veel vermogen, en Lyon vliegt toch voornamelijk met mooi weer.....beetje extra methanol moet dan maar.
Metanol zou ik niet doen
Zuipt echt veel 600 ml in 8min
Zou er dan een 30 cc dl op doen
Is net zo duur in aanschaf en verbruikt een halve liter in t uur
Euro 95
En geen weers gevoelig loopt altijd

@3DFris: Ik had de schokbrekers gevonden vanmorgen maar die zaten helemaal onder het zand. Dus net even schoongemaakt voor je en eentje opnieuw gevuld met hele dunne olie. Morgenochtend stort ik het in uw brievenbus als ik naar kantoor ga. :yes: :thumbsup:

He Sleur, als jij weer gaat bestellen in HK, zou je dan voor mij 2 van die motortjes voor een disc en een yak mee willen bestellen met regelaars?
Nope, voorlopig weinig bestellen. Qua verspul genoeg wat noodzakelijk is, qua accu's hen ik ook genoeg en net en nieuwe kader en programmeerkaatje bestolen. :?

@3DFris: Ik had de schokbrekers gevonden vanmorgen maar die zaten helemaal onder het zand. Dus net even schoongemaakt voor je en eentje opnieuw gevuld met hele dunne olie. Morgenochtend stort ik het in uw brievenbus als ik naar kantoor ga. :yes: :thumbsup:

Thanks. Dan ga ik die even proberen. Vanmorgen was ik vrij en heb de eerste test vluchten gemaakt hier om het huis. Echt gaaf om te zien. Moest wel even wat aanpassen omdat het beeld nog niet echt stabiel was, maar het begint er nu op te lijken. Heb er net even een filmpje van gemaakt. Mooie promo voor de verkoop van mijn huis. Deze zit nu in de up-load op jou pijp.

Zal hem straks even op het forum zetten als ik weer wakker ben. Ga nu lekker slapen

30cc methanol kunnen we voor heel weinig kopen, ook een nieuwe......en wel lekker veel vermogen, en Lyon vliegt toch voornamelijk met mooi weer.....beetje extra methanol moet dan maar.

jep de motors kosten niet veel zeker 2e hands
die mensen zijn hem al zat
5 liter nitro per dag a 23,00 euro
bij 10 dagen vliegen hebben ze al een nieuwe 30 cc dl verbruikt
in een jaar ong 5 stuks
kijken hoe lang je t volhoud;)

in een jaar ong 5 stuks

Ligt eraan wat je vlieg gedrag is en wat voor soort motor erop staat. Wij hebben een 25cc op een Biglift staan. Dit betreft een Super Tiger motor, prima torretje, sluurpt niet heel veel en is enkel voor kwart gas tot half gas vliegen. ;-)

Lyon doet geen 10 vluchten per dag...........en zeker geen 50 dagen per jaar!! maar al zou dat zo zijn, dat hou ik wel ff vol........:D
Wat kost een DL30 eigenlijk, want het is niet zo dat ik perse methanol wil natuurlijk!
De motor die we kunnen kopen is splinternieuw met een Pitts style uitlaat erbij.
in een jaar ong 5 stuks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back