Vintage Glider Group voorjaars treffen: Ootmarsum 14 juni 2014

PH_AJH

Forum veteraan
Zo, Winter Treffen zit er op...klaar voor de volgende.

Wie voelt zich geroepen dat te doen?
Mijn voorstel is om in dit draadje eens te kijken wie er wat zou willen/kunnen doen en dan te kijken wat de meeste enthousiaste reacties oplevert.

Het lijkt me handig om het te doen op een veld wat ruim genoeg is om te kunnen lieren en elastieken (en dan moet je denken aan 200 meter in het vierkant), en bij voorkeur ook met de mogelijkheid om te slepen. Als alleen elektro is toegestaan zal dat geen probleem zijn voor onze vrienden van de Elektro Sleep Groep :-)

Ook belangrijk: we organiseren alleen treffens waar iedereen welkom is; dus geen beperkingen tav KNVvL-lidmaatschap of de verplichting een brevet te hebben. Wel een geldige WA-verzekering natuurlijk.
Het treffen moet zonder kosten voor de deelnemers toegankelijk zijn (behalve natuurlijk eventuele koffie, thee, soep etc).
Zie verder https://sites.google.com/site/vintageglidergroup/home/uitgangspunte

Dus, roept u maar:
- je naam
-waar
- wanneer
- korte beschrijving van de locatie en mogelijkheden/beperkingen

Je moet natuurlijk ook bereid zijn de organisatie ter hand te nemen, al zijn er genoeg mensen die je willen ondersteunen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb contact gehad met Jaap en Paul over een meeting

Willen het volgende voorstellen:

Datum: 15 juni met uitwijk naar 22 juni.

Pracht locatie,ruim veld (wordt dan gemaaid voor ons) prachtig uitzicht.

Wat denken jullie ervan?

Groet Martijn

de Bult lijkt me leuk, vorig jaar ging het net niet door vanwege de overvolle agenda en korte planning, mooi om er nu weer eens te gast te zijn!

Ik heb het ook liever in mei maar de boer heeft het liever later omdat in juni het eerste gras eraf is.
Met een beetje pech is het in mei te hoog en mogen we er niet op.
Maar deze boer doet over het algemeen niet zo moeilijk en ik zal er binnenkort eens heen gaan met een flesje kruidenbitter, vind hij heerlijk ;-).
Als het meezit dan wil hij in mei misschien wel een keer extra maaien..

Welke datum dan in mei ??

Groeten,

Paul.

Dat waag ik er wel op Martijn, regel ik wel.
Om mij beginnen we met een lijstje voor 25 mei met uitloop 1 juni. Mits de meesten voor de bult gaan en daar lijkt het wel op :-).

Groeten,

Paul.

Back