Verzamel topic van herintreder

Lijkt me stug, mijn paypal is NIET gekoppeld aan een creditcard, en vorige maand werkte alles nog gewoon (laatste betaling was 30 April of zo).
Niks stugs aan.

In jouw situatie moet je de koppeling van je bankrekening nog extra bevestigen aan PayPal. Via Google kan je vinden hoe dat werkt. Ben je daarna van de 6-cijferige code af.

Is raar... ik heb dat account al 14 jaar of zo, EN ik probeerde in dit geval met het bedrag wat nog op mijn PayPal account staat te betalen, wat echt RUIM voldoende was, dus er zou helemaal geen bank werk aan te pas moeten komen...

Is raar... ik heb dat account al 14 jaar of zo, EN ik probeerde in dit geval met het bedrag wat nog op mijn PayPal account staat te betalen, wat echt RUIM voldoende was, dus er zou helemaal geen bank werk aan te pas moeten komen...
Het komt heel af en toe voor dat Paypal, de betaal kaart nog een keer extra wil verifiëren ook al is er al een SEPA machtiging afgegeven.
En ben je een trouwe klant.

Een Paypal account heeft minimaal 1 geverifieerd rekeningnummer nodig om te kunnen gebruiken voor transacties.
Als dat niet goed voor elkaar is, kun je ook geen betaling doen vanuit het tegoed wat nog op het Paypal account staat.

Het beste wat je kunt doen is zonder aankoop in loggen op je Paypal account om daar te controleren of de rekening verificatie op orde is en zo nodig actualiseren.

Bert. Roerhevel omdraaien scheelt ook al.
Die hou ik in mijn achterhoofd.
Mocht het nodig zijn ga ik dat proberen.
De benzine tank is ook klaar.
Kijken hoe lang hij het vol gaat houden.
full

Back