Vasa (Wasa) Corel 1:75

Vanaf midden februari gaan de verhuizing starten, we hebben dan maar 8 dagen tussen de overdracht van ons nieuwe huis en oude huis in.
Nu zijn we dus al druk bezig met opruimen en inpakken wat een hele klus is na 23 jaar hier gewoond te hebben.

na de verhuizing zijn er nog een aantal klussen in huis, maar zal zeker tijd maken om orde op zaken te stellen in mijn toekomstige hobbyruimte.

De Vasa zal zeker te zien zijn tijdens de meeting voor Historische scheepsmodellen bij Museum De Delft op 7 mei, maar wanneer de bouw hervat wordt durf ik nog niet te zeggen

Daar sluit ik mij maar bij aan Jan.
Veel verhuisplezier, want dat is ook (ver)bouwen aan je toekomst om het model Jan een nieuwe start te geven en niet te vergeten de partner natuurlijk!

Zo, de verhuizing is achter de rug, nu druk bezig met uitpakken, maar vandaag waren de dozen met modelbouwmaterialen aan de beurt en dus alvast wat ingeruimd.
Zodra alles een beetje aan de kant is zal ik wel een foto delen van mijn nieuwe hobbyruimte in wording.

De modellen had ik gelukkig al een dag voor de verhuizing zelf overgebracht, en zo te zien geen schade opgelopen, op een gebroken vlaggenmastje op het Statenjacht na.

Hier alvast een impressie waar onze hobbyruimtes komen:
voor mijn vrouw wordt het dit deel:

IMG_20170227_155616.jpg

en voor mij komt uiteindelijk hier een werktafel te staan

IMG_20170227_155602.jpg

voorlopig eerst nog verder met de rest van het huis opknappen (schilderen en behangen) en dan tussen de bedrijven door hier gaan beginnen met eerst een nieuwe vloer en daarna op maat een nieuwe inrichting.

het zal nog wel even duren voordat er weer enige vooruitgang komt voor de Vasa :(

Hier alvast een impressie waar onze hobbyruimtes komen:
voor mijn vrouw wordt het dit deel:

IMG_20170227_155616.jpg

en voor mij komt uiteindelijk hier een werktafel te staan

IMG_20170227_155602.jpg

voorlopig eerst nog verder met de rest van het huis opknappen (schilderen en behangen) en dan tussen de bedrijven door hier gaan beginnen met eerst een nieuwe vloer en daarna op maat een nieuwe inrichting.

het zal nog wel even duren voordat er weer enige vooruitgang komt voor de Vasa :(
Mooie ruimte!

Hans,

het schiet inderdaad al aardig op. ter info de ra's zijn ook allemaal al bijna gereed om op te hangen inclusief de bijbehorende blokken.
moet nu eerst gaan beginnen aan een paar duizend knoopjes voor het want :(, maar zeker nu deze zo staat, pak ik het mogelijk op zodra ik in huis niet verder meer kan.

op 7 mei is deze zeker ook te bewonderen :)

Back