Uitslagen UK indoor scale Nats

stunthenk

PH-SAM
De resultaten van de Engelse indoor schaal kampioenschappen zijn binnen, dankzij Ramses! Ik heb ze alleen als PDF kunnen laden, je kunt ze openen door er op te klikken. Zelf ben ik niet ontevreden, alleen de vliegscores van de FK 43 en de Puss Moth bewijzen maar weer eens dat het niet altijd goed uitpakt om met een ongetrimd model naar een wedstrijd te gaan!

Bijlagen

Hier zijn nog wat foto's van de zondag, de VV dag.
FB_IMG_1746607535039.jpg

FB_IMG_1746607498407.jpg

Deze twee foto's zijn ook weer dankzij Ramses, die ze van facebook heeft geplukt. De volgende foto's heb ik zelf gemaakt. Eerst een experimentele zwever van George Kandylakis; deed het niet zo goed.
IMG_4878.JPG
IMG_4879.JPG
IMG_4880.JPG
IMG_4881.JPG
IMG_4882.JPG
IMG_4884.JPG
IMG_4885.JPG

Zelf vond ik deze Miles Sparrowhawk erg interessant, omdat er nog steeds een peanut versie in m'n hoofd zit!

Laatst bewerkt:
En hier nog een paar meer.
IMG_4887.JPG

Deze Fieseler Storch van John Bowerman kon zich niet kwalificeren, een grote frustratie. vooral omdat het model eerder op de IIFI goed had gevlogen.
IMG_4888.JPG

Gerard Brinks had helaas een koffertje met essentieel gereedschap vergeten, zodat hij helaas niet met zijn mooie Fly Baby kon vliegen.
IMG_4883.JPG

Het was zeker een bijzondere ervaring. Ik vond echter dat op een aantal punten de IIFI beter georganiseerd was. Vooral in de geluidsinstallatie, die in Engeland geheel ontbrak. Overigens begrijp ik dat dit daar dit jaar ook anders was dan anders. Verder vond ik maar 1 dag voor zo'n evenement (wat in ieder geval in ons minuscule wereldje belangrijk wordt gevonden) erg karig. Bij de IIFI heb je door de twee dagen veel meer rust en veel meer mogelijkheid om trimvluchten te doen zodat je bijvoorbeeld beschadigde en gerepareerde kisten nog een proefvluchtje kunt laten doen voor je weer aan de beurt bent. Het geeft ook meer rust voor de statische jury om modellen te beoordelen. In dit krappe schema heb ik een paar keer een van mijn modellen die stonden te wachten om beoordeeld te worden weer even meegenomen (oeps! sorry!) om een vlucht te kunnen maken. Het afgeschermde gedeelte voor de tafels van de deelnemers vond ik wel weer een prima idee. Veel minder tafelpoten voor de modellen om tegenaan te botsen! De kleinere hal in vergelijking met de IIFI vond ik geen bezwaar. Het was prima te doen.
Al met al een fijne ervaring!

Back