TwinStar vleugelhouder

Hallo,

Gisteren smakker gemaakt met de TwinStar, ding is verder in orde, alleen de achterste vleugelhouder brak net naast de schroef af.
Heb geprobeerd dit te lijmen, maar aangezien het hele vliegtuig eraan hangt leek mij dit niet stevig genoeg.
Na 2 waterijsjes had ik oppeens een oplossing:

imgp1426ksmall.jpg

Is het mogelijk om dit onderdeeltje los te krijgen, of moet je dan de hele "twinstar kleinteileinzatz" hebben?

Laatst bewerkt:
Even de veel te grote foto verwijdert.
Foto's mogen 640x480 zijn, alles groter dan 1024x768 "verwijder" ik...
Lees ook de faqs en de sticky's..

Ook al verkleint het forum, hem, hij moet wel eers volledit geladen worden!

Emil, mod

Zo te zien kan je ook een stukje triplex op maat zagen toch?

ok dat van die foto snappen we nu wel ;)

ok ik heb het zelfde met mijn Multiplex mentor.
Het is namelijk precies het zelfde onderdeel en ben benieuwt naar een goede oplossing.

dat onderdeel kost je iets van dikke €5 (exl. verzend kosten) en je 2 water ijsjes niet.

het onderdeel wat je zoekt is de 72 3134 van multiplex.
maar ja ik zou zoeken naar een mooie zelfgemaakte oplossing.
ze zullen namelijk nog wel is breken en dan kost het wel wat op een gegeven moment.

Multiplex Modellsport
hier staat ook welke winkels dit leveren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die beugeltjes zijn los niet te leveren. Ik heb het ook ooit gehad. Een stukje berkentriplex uitzagen en de oude plastic delen er aan lijmen. Werkte prima. Toen hij met een mega crash aan zijn einde kwam was de houder zelfs nog heel :D

/edit
Blijkbaar zijn ze nu wel los te krijgen ;)

Die beugeltjes zijn los niet te leveren. Ik heb het ook ooit gehad. Een stukje berkentriplex uitzagen en de oude plastic delen er aan lijmen. Werkte prima. Toen hij met een mega crash aan zijn einde kwam was de houder zelfs nog heel :D

/edit
Blijkbaar zijn ze nu wel los te krijgen ;)

..... eeeeuuh ze zijn bedoeld om af te breken bij een crash :)

He Baggus is dat geen wat je gemaakt hebt sterk maar ook breekbaar (tijdens een harde crash dan).
want anders ga ik ook waterijsjes eten.:worship:

Ik heb voor de mijne een aluminium plaatje op maat gezaagd en op de uiteinden 2 boutjes met een dopmoer gezet. De dopmoer past precies in de uitsparingen waar het plaatje normaal invalt.

de standaart plaatsje voor de twinstar zijn erg slap.
ik heb ze nu van dat hele stugge plastic gemaakt dat niet te breken is, maar als er een hele erge kracht op komt gaat buigen.
ik heb er nog 3 liggen en zelf heb ik er maar 2 nodig, Pb me maar even.
er zitten geen nopjes aan de uiteinden maar die zijn vrijwel niet nodig omdat er aan de onderkant tog al een schuimverdikking zit om de vluegel op zijn plaats te houden.
de plaatjse dienen eigenlijk alleen als klemmetje.

Grt wilbert

Back