Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
1. schroefjes: zie/zoek mijn posting over de hudy .035 (dus geen .9 mm!)
2. Upgradeset tail instaleren; nieuw middenstuk, en 2 nieuwe lagers voor bladhouders.
3. Tailaansturing: Messing busjes in plastic '8' vastlijmen, of upgrade extreme part
4. Regelaar staat iets te fel, 1 standje terug knuppelen (zie handleiding) makkelijker voor gyro
Tot/met wk3 nog prima buiten te vliegen.
blank kapje gekocht, en met fluor kleuren gespoten, veeel beter zichtbaar.
Heeft iemand al eens de "governor" mode geprobeerd?heb op idle 1 een curve staan van 75-70-65-70-75 hier is hij lekker rustig rond te vliegen zonder het agresieve gedrag.
idle 2 is 100 flat en komt hij tot leven naar een vel machientje waar je alles mee kan uitspoken.
je wordt soms idd iets te overmoedig met de rex250. ik kom laag over de grond aanvliegen en was van plan om een funnel te doen. ging goed totdat ik omhoog wou gaan en een flip wou maken kreeg ik een brainfart. ipv dat ik pitch up gaf. gaf ik vol pitch down. SMAK..... chickendance. en dat ziet er stom uit met zoeen klein formaat heli.
Heeft iemand al eens de "governor" mode geprobeerd?
Lachen ding! Vliegt prima, tail blijft lastig goed te krijgen. Nu net een nieuwe rudder servo binnen gekregen, misschien dat t nu beter is.
Verder is hij vaker kapot dan heel, aangezien je gauw overmoedig wordt met het dingetje. Overmoedigheid resulteert in snelle stuur bewegingen en eindigen op de grond omdat de tail eruit klapt.
Groenten,
Tjerk![]()
Heb je er nog veel schik mee ja, ik zie wel dat jij hetzelfde hebt als ik:
"Verder is hij vaker kapot dan heel, aangezien je gauw overmoedig wordt met het dingetje."
De governor of governer mode is een instelling van de speedcontroller waarbij het toerental bij eenzelfde stand van de gasregelaar constant wordt gehouden. Bij de RCE-BL15X regelaar van de Trex 250 is het keuze 2 van de aircraft instelling (de 4 toontjes): gasstick low = airplane, gasstick middle = helicopter 1( soft start), gasstick high = helicopter 2 (soft start + governor mode). Omdat het toerental in governor mode constant wordt gehouden kan je werken met een vlakke gascurve, ongeveer 70 - 90 %. De gyro krijgt het wat moeilijker.