T
Truster
Guest
Even een kort vraagje tussendoor:
FOC betekend zeker Forward Only Conversion??
FOC betekend zeker Forward Only Conversion??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ok! bedankt voor je snelle reactie!nusti zei:om de ontvanger accu op te laden zit er een lader bij. Om de stickpack voor de starter op te laden kun je de mega peak3000 prima gebruiken. Ik heb hem ook. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de lader eigenlijk nooit meer gebruik sinds ik een computerlader heb. Als je echt alleen de stickpack hoeft te laden ga voor de protech. Als je in de nabije toekomst meerdere typen accus wilt gaan laden zou ik die 20 euro meer uitgeven en een graupner of een robbe computerlader kopen.
Ik rij met tornado 25% en dat bevalt beter dan de 16% waar ik eerst mee reed. Ik zou voor de 3.3 ook 25% pakken. Het is een motor die al vrij zwaar belast wordt. Doordat je een iets hoger pecentage pakt zal het iets makkelijker af te stellen zijn en iets beter koelen. Als je gewoon recreatie rijd dan zou ik me niet te druk maken over het merk brandstof en degene pakken waar je het makkelijkst aan kan komen. Wel na elke rit afterrun erin doen, ook als men zegt dat het niet perse hoeft. Better safe than sorry...
chokie zei::? heb ik weer!
Jawel, voor de 3.3![]()
Geeft wel aan dat er voor de 2.5 niets meer komt