haai ik heb laast gister een traxxas jato gehaald omdat me het na 4,5 jaar wel leuk lijkt om met een brandstof wat te doen nu heb veel op AMCA en Rc hotwheels geweest en gereden,,,me electro xray T2 maar goed heb ik hem vanmorgen gestart omdat hij ingereden moet worden nu heb ik de sproeier 1 hele slag staan maar na 7 minuten begind hij te trekken maar had hem tegen de muur gezet om een gegeefen moment is het tand wiel gesmolten dus ik heb iets fout gedaan en ging die als een gek te keer dus zo kan ik niet echt rustig laten staan om maar iemand een idee hoe je hem dus staan kan houden zonder dat die op een moment rustig weg rijd of is dat normaal bij die auto moet denk ik wat afstellen maar waar tips zijn ook welkom
Je moet je throttle trim in stellen. Waarschijnlijk heb je hem niet goed stationair draaien. En mag ik even zeggen dat het enorm veel moeite kost om jouw bericht te lezen/begrijpen. Volgende keer even aan de leestekens en taalfouten denken.
En wat nog lastiger is.... sinds wanneer heeft een Traxxas Jato rotorbladen? Je zit hier in het helicopter gedeelte..... Groet, Bert
1 slag open tijdens inrijden, tegen de muur zetten omdat hij anders wegrijdt, tandwiel gesmolten? Mijn inschatting: motor, koppeling en hoofdtandwiel zijn rijp voor de sloop. Tip: voortaan eerst de stickies en/of gebruiksaanwijzing lezen.
ik heb hem weg gedaan brandstof tog niet me ding te veel Afstel werk niet meer doen is weer een leer momentje voor me tog maar electro
Tja.... de ene kan het leren en de ander niet..... Vergis je niet in de mogelijkheden met electro, met de huidige brushless regelaars is het af en toe ook hogere wiskunde met het inregelen ervan. Taalhulpmiddelen zijn er om te gebruiken, niet om te negeren. En dat zinnen beginnen met een hoofdletter, eindigen met een punt en daartussen komma's kunnen bevatten heeft niets met woordblindheid te maken (en ik kan het weten....)
Nu even kijken wanneer de nieuwe eigenaar zich meldt. HELP ik heb een Jato overgenomen en krijg hem niet goed afgesteld.
Ik heb hem uit elkaar gehaald schroefjes bewaard en de rest gewoon weggegooid op de servo zender ontvanger dat hoef ik ook niet meer de Jato is te langzaam gewoon Roelof even over me electro ik heb tog in 2012 2 hele mooie Xray.s gehad een T2 06 met een lrp 4.5 turn En een T2 09 .13.5 met een spx stock spec v2 regelaar dus ik ben met elektro wel bekent daar naast 3 goede lipo.s En nog meer spul wat je nodig heb om te kunnen race op AMCA noem het allemaal maar op maar ik heb me hele hobby verkocht voor 480 uit eindelijk had ik dit NOOIT moeten doen dus ik kan weer van voren af aan beginnen Maar er komen 2 mooie corally Sp 10 1 voor droog en 1 voor regen. ik maak wel fotos als ze klaar zijn maar dat duurt nog wel half jaartje Hahahaha maar dan Genieten op AMCA Heerlijk 2014 Ik kom er aan
Ik vraag me dan toch af of je de motor wel goed ingelopen hebt en daarna goed afgesteld. Hij zal dan toch echt niet langzaam zijn lijkt mij. M.v.g. Mark
Kun je iets aan je spelling doen, want dat is ronduit dramatisch. Het leest niet erg prettig en het komt minder serieus over vind ik. M.v.g. Mark
@Mark, als je alleen al naar zijn handtekening kijkt weet je toch wel genoeg ... Hopeloze zaak.. gewoon een jong pikkie die een beetje stoer wil doen..
Een jato is ook helemaal geen beginner nitro auto. Ben je beter af met een hpi trophy oid En eerst wat sticky's lezen over het inrijden van een nitro motor.
@Stewie, als hij een Jato langzaam noemt denk ik niet dat een trophy hem meer zal bekoren.. Maar ja, hij gaat weer terug naar electro onroad...
Klopt Caretaker. Toen ik ooit begon raadde een winkel mij de jato aan om te beginnen met nitro offroad. Maar die snelheid op de achterwielen is oncontroleerbaar. Heb toen gekozen voor een hongnor x2 truggy . Als je snel wilt gaan moet je onroad rijden. Dus mss beter zo .