Hallo,
Ik ben bezig deze trainer:
aan het bouwen en nu wilde ik ipv de standaard aansturing met 1 servo
in het midden van de vleugel mbv torque rods er 2 in de vleugel bouwen zodat je wat met differentiatie kan doen. Ook wilde ik dit toestel misschien electrisch aangedreven gaan maken.
Heeft iemand hadige tips om dat te doen?
Plaatje van 1 deel van de vleugel:
Bouwtekening:
Vleugel met aileron:
Het is overigens een bouwdoos van Great Planes die ik via marktplaats uit een erfenis heb overgenomen. De doos was nog nooit opengeweest!!
Tevens had ik een pilot-rc Bellanca decathlon en een os-max 46 sfx (ook allemaal splinternieuw in ongeopende dozen) overgenomen en nog wat wielen. Ik vermoed dat het toestel met motor (nitro) zo'n 3 kg zal gaan wegen, wat zou ik er voor een electromotor op moeten zetten om eea goed te laten
vliegen?
Heeft iemand misschien plaatjes voor de ombouw naar 2 aileron servo's?
Vast bedankt voor het meedenken allemaal.
Ik ben bezig deze trainer:

aan het bouwen en nu wilde ik ipv de standaard aansturing met 1 servo
in het midden van de vleugel mbv torque rods er 2 in de vleugel bouwen zodat je wat met differentiatie kan doen. Ook wilde ik dit toestel misschien electrisch aangedreven gaan maken.
Heeft iemand hadige tips om dat te doen?
Plaatje van 1 deel van de vleugel:

Bouwtekening:

Vleugel met aileron:

Het is overigens een bouwdoos van Great Planes die ik via marktplaats uit een erfenis heb overgenomen. De doos was nog nooit opengeweest!!
Tevens had ik een pilot-rc Bellanca decathlon en een os-max 46 sfx (ook allemaal splinternieuw in ongeopende dozen) overgenomen en nog wat wielen. Ik vermoed dat het toestel met motor (nitro) zo'n 3 kg zal gaan wegen, wat zou ik er voor een electromotor op moeten zetten om eea goed te laten
vliegen?
Heeft iemand misschien plaatjes voor de ombouw naar 2 aileron servo's?
Vast bedankt voor het meedenken allemaal.