tonnant van corel

Mijn hart breekt,

Als gedeeld leed half leed is dan delen alvast meerdere forumleden met je mee.

Als er een plan bijzit met 1/1 de spanten en de kiel en de dekken, dan kan je dit laten laseren uit een nieuwe plaat.
En ik heb nog ruim voldoende latjes om een 1e en 2e huidlaag aan te brengen, mocht je die niet direct tegen een betaalbare prijs in de handel vinden.

En mocht je het absoluut niet zien zitten, kan je er nog altijd je handen aan warmen voor een volgende bouw; Het schijnt dat Kolderstok een aantal leuke modelletjes in zijn gamma heeft :)

Donker beitsen, met G4 impregneren en in de aquarium leggen is ook een mogelijkheid, als eeuwige herinnering aan je stunteligheid :)

Ik leef ook met je mee, ik heb eens een volledig afgebouwd model laten vallen en daar word je absoluut niet vrolijk van :rolleyes:.

Beetje triest. Maar ze hebben mij altijd geleerd dat alles te repareren is. In dit geval zou ik hem vrijwel helemaal strippen. Spanten opnieuw tekenen en.............bijna vanaf het begin weer opnieuw beginnen. Volgens mij geeft dat meer voldoening dan iets nieuws kopen. Het kost betrekkelijk weinig hout, wel wat meer tijd.

Ja waarschijnlijk nieuw hout halen en opnieuw beginnen.
Het is geen ramp,de moed bijeen rapen en opnieuw beginnen

Nu kreeg ik via via de kans om de victory van dea dus ik dolgelukkig,gaan halen en thuis even controleren wat bleek, 4 nummers ontbreken en de romp die al gemaakt was is krom en met de spanten is ook iets mis.
20210118_120610.jpeg
20210118_120833.jpeg
20210118_121025.jpeg
20210118_121656.jpeg

Maar dit is misschien nog wel te redden Eric, Voorzichtig die onderdelen losweken, met een kwastje water over de verbindingen heen zodat de lijm weer week wordt, en dan de kiel in een stevige bouwplank, en opnieuw opbouwen
Bij een andere Victory bouwer vragen om kopieën van de 4 vermiste delen, en zien wat daar in zou horen te zitten, of die 4 delen proberen te krijgen bij Agostini, of op marktplaats.

Eric,
Ik kan je de copien van die missende delen toesturen. Niet de onderdelen ,maar dan weet je in ieder geval wat je mist.
Stuur me je emailadres via een pb als je ze wil hebben.

Laatst bewerkt:
hallo
ben al bezig geweest met losweken vandaag lukt aardig maar neemt veel tijd in beslag.
janzwart als je dat wilt doen dank je wel zou me al vooruit helpen.
nr 89-90-91-92 ontbreken

Back