The flying fish

Daar zit altijd wel 'n leuke kit tussen, maar het is wel altijd wat je persoonlijk mooi vind.
Zelf vond ik de San Juan Nepocumeno of de Bounty, beiden van Artesanisa heel leuk om te bouwen en beiden zijn heel betaalbaar.

in 2011 kon ik een bouwpaket bestellen van schaal 1:96 de uss missouri .

lengte ongeveer 3 a 4 meter koste 3a 4000 dollar hand gemaakte houten model exl verzendk.

vond ik te duur en te groot .

grt timberwolf

Dat klopt dat krijg je aan je vrouw nooit verkocht, want hij kost dan ook maar € 366.-
Zie:
H.M.S. Fly *-*http://modelbouwdekombuis.nl

Andy

Ik heb het gezien. Klopt helemaal.
Maar ik vind mijn eerste idee eigenlijk iets mooier. Ik denk dan ook dat ik daarbij ga blijven.
Vandaag heb ik the flying fish vernist. Ik wacht nog vol ongeduld op mijn staanders besteld bij de kombuis.

Denk dat ik dan binnen een week of 2 de andere ga bestellen!

Dit draadje ga ik dus afronden met een laatste afgewerkte foto en dan gaat hij op de kast!

Bedankt aan allen die tips gaven, mijn excuses bij degenen waar ik niet naar heb geluisterd ( ik heb er met zekerheid altijd over nagedacht en overwogen wat het beste was ).

Voila: bij deze de foto's van de afgewerkte versie.
Kijk hem eens blinken op de kast :)

Bedankt allen, ik blijf verder lezen over jullie hier en tot mijn volgende boot!

Netjes gedaan hoor Stephan.
Staat mooi zo op de kast, mag je best trots op zijn.
Ben wel benieuwd naar je volgend model;)

Proficiat met het resultaat. Blinken doet ze niet echt, wel stralen :zon:. Heel mooi!
Ze doet me heel erg denken aan het franse schip 'la Toulonnaise', die ik vroeger met m'n vader heb gemaakt. Rank, slank en lekker overtuigd :cool:.
Ik kijk uit naar je nieuwe uitdaging.
Grt
Diederik

Back