Taxi II voorzien van rolroeren!

Hallo, :)
ik ben bezig met een toestel Taxi II aan het bouwen en momenteel ben ik de vleugel aan het afbouwen. Het toestel is origineel niet voorzien om rolroeren te voorzien, ik denk dat het geen probleem zal geven om dit uit te voeren maar de vleugel heeft origineel veel V-stelling. Zoals je kunt zien op de foto’s is de vleugel al aan elkaar gelijmd, dit zal ook geen probleem zijn om dit ongedaan te maken, maar zal dit iets uitmaken voor de werking van de rolroeren, ik bedoel zoveel V-stelling? :|

IMG_0508%20%28Small%29.jpg

IMG_0491%20%28Small%29.jpg

DSCI0041%20%28Small%29.JPG

DSCI0003%20%28Small%29.JPG

Bij gebruik van rolroeren lijkt het mij verstandig om de V stelling te halveren. Als de vleugel klaar is wel een glasmat in het midden aanbrengen, komt de sterkte erg ten goede :) . Keurig gebouwd zo, ziet er goed uit :P

Bedankt voor de info Huibert :D
Die glasmat is dat het soort dat ook soms gebruikt wordt om muren mee te behangen? Ik heb dit zien liggen in den Brico.

Geen glasmat gebruiken (glasvezels zonder structuur, voor autoreparaties) maar glasweefsel gebruiken (zoals textiel). Verkrijgbaar bij modelbouwzaken, in allerlei diktes.

Back