Tja, wat zal ik hierover zeggen (dom, niet veilig, etc), maar het is opzich wel grappig. Alleen niet handig dat het touwtje tussen de handen doorloopt en geen vrije weg naar boven had. Oordeel zelf: www.dumpert.nl - Effectief en leuk PS: Ik zeg dus NIET doen. NIET dus.
het is een idee vanavond effen proberen met mijn dochtertje ik heb hellaas geen modelraket maat een 2,5 m extra lukt ook wel denk ik.
Tand trekken Je kan dus duidelijk zien dat het nep is want het touwtje wordt schuin naar beneden getrokken. Als het echt was ging het touwtje omhoog.
hallo is nep,je ziet het ouwtje naar beneden hangen en die tand over zn borst naar beneden gaan,kijk maar eens 10 x ernaar dan zie je het wel, mvg markioo
en hoezo zouden ze anders zo veel moeite doen er voor het is echt hoor en die tand schoot gewoon weg door de kracht
Is er iemend hier op het forum met losse tanden, dan zorg ik voor een raket met passende motor. kijken of we een tand kunnen trekken :-D.
Dit is volgens mij wel Fake hoor en ik zou het ook nogal raar vinden als een vader zomaar ze'n kind een tand laat trekken met een raket ??
ik weet niet maar als je ouders zo'n dingen al toelaten denk ik toch dat ze beetje verkeerd bezig zijn.
jij hebt vroeger zeker geen oudere broer gehad. Ik zou blij zijn geweest als ze alleen zo geprobeerd hadden mijn losse tanden te trekken