Stick 40 trainer???

Hallo,

ik wilde de Stick 40 trainer van balsa usa kopen als eerste bouwkit. Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja kan iemand mij vertellen of dit model aan te raden is??

Bedankt. :D

Ik denk wel dat je aan dergelijke Stick wel veel bouwplezier kan beleven. Tevens zijn die Sticks (want menig fabricant heeft er wel één in zijn gamma zitten) geschikt om mee te leren vliegen.

Ik heb geen ervaring met die Stick 40 van Balsa USA maar het lijkt allemaal een beetje op andere gelijkaardige toestellen. Iemand in de club heeft een Stick en die vliegt zeer goed van goedmoedig tot tamelijk agressieve acromaneuvers.

Stevo

Als het die stick is met die vuren latten als staart dan is dat best een goede trainer. Ik heb deze ook gehad en dat vliegt heel goed. Bij Balsa USA kun je ook de tekeningen los bestellen dan loop je niet de risico's van de douane. Dan kun je ook nog goedkoper uit zijn dan met de bouwdoos.

Theo Coenen zei:
dan loop je niet de risico's van de douane. Dan kun je ook nog goedkoper uit zijn dan met de bouwdoos.

Geen douane hoor Theo, rechtstreeks te bestellen bij Hobby In.

Van een plan bouwen kan leuk zijn maar het maakt de leercurve voor een beginner wel heel stijl zeker als je nog nooit een toestel hebt gebouwd.

Stevo

Back