Mijne heren, niet te hard stoken in een harmonieus gezin! Ik begrijp de suggestie van nog een bootje best. Echter, wij hebben nog een vrouwspersoon in huis. Laten wij vooral niet vergeten dat de Hr Ms Haarlem 1:50 (dus ca. 1meter) ook op stapel staat! Nog een projectje is dus echt een brug te ver naast al het varend, rijdend en vliegend speelgoed wat al plaats heeft in huis. Wij zijn al dolgelukkig dat wij vanwege het multifunctionele karakter van dit kleine duw/sleepbootje, en de geringe bouwtijd ons gang mogen gaan. En ik blijf het een aanrader vinden, zo'n gezinsuitdaging. Grappig is wellicht dat wis- en natuurkunde van school direct toepasbaar is en zij daarmee het nut van die vakken eindelijk inzien. Nog een argument om moeders rustig mee te houden!
Nu ik aan de gang ben met de opbouw realiseer ik mij weer hoe groot de beting is op het dek van deze Tug in relatie tot 1:50. Ik herinner mij een foto van een zeesleper waar ze ook manshoog waren en toen dacht, ach dat kan dus prima. Een multi dingetje dus.