TIMBERWOLF
Forum veteraan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Pauwels Prachtig gedaan.
Is de Sipko ook een oorlogschip of een koopvaarder? Als het een oorlogschip is zou in het vooronder iets van een kruitkamer kunnen zitten. Een ruimte waar kardoezen worden gevuld met kruit. Anders zal het ook gewoon berging voor iets zijn geweest. Heb je een timmermanswerkplaats en een zeilmakerij? Of komt dat hogerop.
Je gaf ook aan dat je het op een of andere manier uitneembaar gaat maken. Dat lijkt me zeer wenselijk anders zie je niets meer van al dat moois. Ben benieuwd hoe je dat gaat doen. Ik vind trouwens toch al dat je teveel dicht maakt. Maar ja ik ben de Victory binnenste buiten gewend natuurlijk.
Maar daar zitten dan ook weer een paar jaartjes tussen hee Timen toen kwam de torpeo en had dat ook geen nut meer onderde waterlijn bewaren
Tja dat word genieten van al die mastworpjes.... bij een ander dandat is een berg hout
er gaat heel wat geknoopt worden de volgende maanden want er zijn er een paar die allemaal op het zelfde punt zitten met de bouw van hun schip