Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is niet zo moeilijk. Gewoon beitsen en gelijk met een doek er overheen. De Highlight's breng je aan door het hout weer blank te schuren. Door een tweede keer te beitsen blijft het effect. Ook kun je slijtplekken aanbrengen bv. op de trappen en onder de kanons. Je moet gewoon even durven.Wat een mooie bouwstijl heb je. Hoe bewerk je het hout, dat het er zo verouderd uit ziet? Of heb je dat al eens uitgelegd? Dan ga ik teruglezen
Freek
Waar vind je zulke grote luciferstokken?
Best een goeie vraag, dus niet stom. Zover ik weet is het mastgedeelte op de boegspriet vast aan de boegspriet gezet met een soort knie. Daaromheen de mars. En is er geen steng gemonteerd, alleen een vlaggenstok op het mastgedeelte. Dus mijn bescheiden mening, zonder het opgezocht te hebben, zegt van niet. Maar 100% zeker ben ik niet.Even een stomme vraag misschien, maar heeft de boegsprietmast ook een soort van stengewindereep? Dit om de mast te laten zakken.
Volgens mij in Marquardt. edit HarlandOoit ergens gelezen, of gehoord - dus pin me niet vast op de volledigheid van hetgeen ik hierboven schrijf.