Hans Groenenberg
Forum veteraan
Eigenlijk gewoon met secondenlijm in dit geval...... Ik denk nooit echt zo goed na welke lijmen ik gebruik. Gelukkig pakt dit meestal wel goed uit bij meWaarmee verlijm je messing-hout en messing-messing Hans?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eigenlijk gewoon met secondenlijm in dit geval...... Ik denk nooit echt zo goed na welke lijmen ik gebruik. Gelukkig pakt dit meestal wel goed uit bij meWaarmee verlijm je messing-hout en messing-messing Hans?
Idem hier!Ik durf bijna niet meer aan de bouwdoos te beginnen jij bouwt wel heel mooi
gr Cees
Deze lastige klus is dan toch behoorlijk goed gelukt, ze zitten er netjes op!Inmiddels zijn de berghouten gezet. Altijd weer een best klusje wat schoon lijmen en klemmen betreft. Dit vind ik bij elk schip wat ik bouw één van de meest lastige klussen.
Ik ga dit alsnog volgens de BB maken inderdaad. Het is een klein speeljacht en het heeft zeker iets sierlijks zoals het ontworpen is.Niks moet. Misschien kan je er nu ook een mooie andere draai aan geven. Geen doorlopende reling en het hekje open laten. Eerlijk gezegd vind ik dit mooier dan zoals op de doos staat.