Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eigelijk is dit nodig met een Mix, als ik de knop ban Trainer induw activeer ik AUX2 en dan neemt de 3SX over om een Bailout te doen (horizontaal en collect pitch) voor die rede moet tijdens het indrukken geen Elevator en Aileron gegeven worden. En om zeker te zijn dat ik niet per ongelijk zou doen wil ik met een Mix dit voorkomen...een dual rate, kun je vaak 2 of 3 standen instellen.
zet je de uitslag van de dual rate op de nodige kanalen op 0. en dan dual rate 2 zet je de vlieg uitslagen.
bij heli heb je idle up standen. werkt meestal ongeveer hetzelfde.
per stand kun je de uitslagen aanpassen.
en volgens mij kun je de idle up standen of dual rate (vliegstanden) op iedere knop instellen.
bij heli heb je soms ook een werkelijk losse "hold" vliegstand, waarin je ook alle uitslagen kunt bepalen. hold overruled alle andere standen.
maakt het wel moeilijk om tijdens de vlucht hold te activeren en te autoroteren.
Met de 3SX is BAILOUT genaamd (reddingsfunctie) dit een mogelijkheid als je het even niet weet dan druk je op de knop automatisch komt de 3SX in werking en brengt de heli horizontaal en geeft max Pitch up. Het enige dat je niet mag doen is Elevator en Aileron aanraken, Hdus zoek ik een oplossing...ik snap ff niet waarom je dat zo wil eigenlijk.
bailout is snel optoeren van de motor tijdens een autorotatie.
normaal zet je daarvoor gewoon de heli op throttle hold, gas uit, en ga je autoroteren.
eenmaal goed ingesteld, weet de regelaar dat je een autorotatie doet, en slaat hij de soft start over bij het optoeren.
vaak iets van 10% gas erop houden in de zender, om de bailout functie van de regelaar te activeren.
ik vermoed dat jij iets anders bedoeld met bailout.
reddingsfunctie toevallig?
vliegstand.. geactiveerd op die trainer knop, dat hij naar idle 2 of idle 3 gaat.
wel gas. uitslag ele en ail naar 0.
heb je toch hetzelfde?
volgens mij kun je per vliegstand een andere knop aanwijzen, of 1 knop met meerdere standen voor iedere stand.
hier zijn nl geen standaard mixen voor. nu ken ik spectrum niet extreem goed, maar dat weet ik wel
je zult dus iets "bestaands" om moeten bouwen tot het doet wat jij wilt.
en gas aan, ele en ail uit, kan met de vliegstand optie (of idle up bij heli's)
Juist op Helifreak.com de volledige oplossing gevonden.vertel eens verder, waar liep je tegenaan?
stond de zender de 0 uitslag niet toe? of knopinstelling?