TIMBERWOLF
Forum veteraan
ze zien er mooi uit je ankers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb al gezocht in diverse modelbouw-winkels, maar exact het zelfde anker vinden is mij niet gelukt. Zelf vind ik het niet zo'n probleem dat er nu aan BB maar één anker hangt, alhoewel het een beetje jammer is natuurlijk. Ik zoek af en toe nog wel eens hier en daar en mocht het niet lukken, dan laten we het gewoon zo. In ieder geval bedankt voor je respons Timber.je kan hem ook los kopen in winkels , wat deag. nl betreft denk ik dat die er niet meer is .
nl is niet meer intressant
Fijne vantie PietIk ga er morgen twee weekjes tussen uit, en de 1e november gaan we weer verder tot dan![]()
De zeilen zitten kant en klaar in de kit Hans, maar dit is niet echt een voordeel want ze zijn vrij slordig genaaid dus is het nog best wat werk om de zeilen een beetje toonbaar te maken.Zijn dit kant en klare zeiltjes Piet? Maar inderdaad snap ik het zeker om de zeilen opgerold aan te brengen. Ben dus ook benieuwd hoe je dit gaat doen. Ik overweeg dit bij mijn 7p namelijk ook te gaan doen. Ook bij mijn boot de Duyfken had ik de zeiltjes flink aangehaald om zoveel mogelijk van het galjoen te blijven zien.
Nou Piet dat zou jammer zijn,Dus totdat het forumbeheer de zaakjes hier in orde heeft (als dat al gaat gebeuren) zal je mij hier niet meer zien.
De vakantie zit er weer op. Ik ben echter bang dat ik wat minder goed nieuws heb te vermelden, want ik krijg sinds kort de melding als ik inlog op deze website van het modelbouwforum dat deze website niet veilig is!! (in rode letters) Met de vermelding; Wees hier voorzichtig, Uw verbinding met deze website is niet versleuteld, waardoor het eenvoudig is voor iemand om gevoelige informatie zoals wachtwoorden enz. te stelen. Ik neem dit behoorlijk serieus en na enig onderzoek blijkt het ook te kloppen. Er zijn meer leden die deze waarschuwing krijgen, ligt waarschijnlijk aan je antivirus programma, ik heb dus een hele goeie. (klik maar eens op het cirkeltje met daarin de letter i in de adres balk links naast de naam van dit forum.) Als het goed is zie je dan ook een waarschuwing. Eigenlijk best vreemd voor een forum met zoveel leden...?? Misschien dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen, het is tenslotte geen site van de bank, maar ik ben erg voorzichtig met dit soort dingen.
Dus totdat het forumbeheer de zaakjes hier in orde heeft (als dat al gaat gebeuren) zal je mij hier niet meer zien.
Uiteraard kunnen mensen die dit verslag volgen terecht op mijn website want daar ga ik gewoon verder zei het in een wat meer beknopte versie.