Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo blijf je lekker bezig, als alles past is er geen fluit aanDie te kleine dekjes is bij meer bouwers gebeurt Piet, Op het Agostini forum heb ik verscheidene gezien, en ik had er ook wat last van.
Ik heb het op dezelfde manier opgelost als wat jij nu zegt.
Bij de rest van de onderdelen om de dekken dicht te maken kom je het ook nog tegen
Ik had het nog niet eerder meegemaakt met valse dekken, blij dat ik dan toch niet de enige ben.Dat heeft niet alleen DeA, komt bij Caldercraft ook voor![]()
Vandaag de nieuwe roosterdelen besteld, was ik al weer vergeten. Gelijk maar voor het hele schip. De deeltjes zijn van beukenhout en een stuk beter van kwaliteit als van Agostini. Wederom geen reclame, maar wat waar is is waar, niet waar?Vanmiddag begonnen aan de roosters op de snebbe, maar bij nader inzien wacht ik daar nog maar even mee. De roosterdeeltjes zijn slecht van kwaliteit. De gaten zijn niet mooi symmetrisch en er lopen een soort van subtiele bochten door de roosterdelen, zodat ze nagenoeg niet haaks te krijgen zijn. Kortom, ik ga ze dus niet gebruiken, maar schaf nieuwe aan.