Snelheidsregelaar rode led

Peter, Laat eens een foto van die regelaar zien. Waar zit het ding in en hoe is de aansluiting. Ik heb regelaars waarbij een rood knipperend lampje aangeeft dat de achteruit staat ingeschakeld. Een andere regelaar geeft met knipperende of vast brandende led aan dat de volgaspositie is bereikt. Als we merk en type weten is er op het internet misschien een gebruiksaanwijzing te vinden.
Hoe is het destijds met je Bugsier 3 afgelopen? Gr. Klaas.

Ha die Klaas dat is een tijd geleden
Bugsier ligt in Dok de romp plus rc is klaar alleen ik de gehele opbouw gedemonteerd en deze weer aan het opbouwen maar daar ga komende winter mee verder .Weinig tijd gehad ander half jaar lang veel ziekenhuis gezien momenteel gaat het goed en dus weer zin om te gaan prutsen
Type regelaar BDESC-S10E-RTR (made China)

Er is geen handleiding te vinden

Ik heb wat gevonden

Wat zijn de nadelen van deze ESC? Er zijn slechts twee manieren waarop hij feedback kan geven: een enkele LED en pieptonen die naar de motor worden gestuurd. De enkele LED is uit, knippert of brandt. Als hij uit is, gebeurt er niets (hoewel hij nog wel kan worden ingeschakeld). Als hij brandt, is hij meestal tevreden met wat er gebeurt met de spanningen en regelaars. Knipperen kan echter duiden op een onder- of overspanning, het wisselen van de ene snelheidsinstelling naar de andere of op een andere onbekende gebeurtenis. Daarom moet er goed naar de pieptonen geluisterd worden. Bij het eerste opstarten klinkt er één pieptoon. Diezelfde pieptoon klinkt ook wanneer het nulsignaal (puls van 1,5 ms) binnenkomt. Ik las ook dat er drie pieptonen waren, maar ik heb dit nog nooit gehoord en weet niet wat het betekent, zelfs niet na verschillende combinaties van maximaal en minimaal gas te hebben geprobeerd tijdens de installatie.

we gaan het weer onderzoeken
Gr peter
We houden contact klaas

Ben nu bezig met de NORDKAP

Bijlagen

• 20221130_163119.jpg
    20221130_163119.jpg
    179,6 KB · Weergaven: 1
Ik lees iets over dat de trim niet goed staat. Als bij het aanzetten de ESC dat detecteert zal de LED snel knipperen.

Ik lees iets over dat de trim niet goed staat. Als bij het aanzetten de ESC dat detecteert zal de LED snel knipperen.
Eerlijk gezegd snap er niets meer van ik ben er achter gekomen dat het heel gevoelig is met onder spanning moet echt wel 7,2 V hebben ander reageert de regelaar niet , hoor veel piepjes .
alle info welkom

Back