Iemand ervaring met deze ESC? Ziet er goed uit en de aan/uit knop zit mooi op de ESC. Het kan er leuk uit zien, maar moet ook goed werken. Mvg Jan-Willem
de behuizing ziet er wel bekend uit.. en ziet er ook wel uit als een net regelaartje. Wellicht is het gewoon een bestaande esc maar dan van Sky Toro
als het net zo goed is als een Hobbywing 120a 2.1 v2 esc dan is het wel een goedkoop alternatief.. SKYRC Toro TS 120A TS120 Competition Advanced Timing ESC for 1 12 1 10 Car Motor | eBay
Hij heeft wel iets weg van een Orion R10 pro en lijkt 1 op 1 op de Hobbywing Xerun V3.1. Waar ik benieuwd naar ben, is of ie net zo soepel is als deze esc's
geen ervaring helaas maar waarom geen speed passion of lrp esc? nice, zit er ook antivirus software op?
Ik heb er ook naar zitten kijken vanwege de review in de M-Auto. Ik was onder de indruk van de mogeijkheden maar vooral ook de prijs, ook via bluetooth via de GSM is handig. Maar ja, ondertussen voor hetzelfde geld heb ik nu een Hobbywing V3 op de kop getikt.
Ik had die review ook gelezen, maar ik vind nergens terug of ie aan een V3.1 kan tippen, of dat het gewoon een leuke standaard esc is
ik denk eigenlijk dat het een kloon is van een HW, maar dan hoeft ie nog niet slecht te zijn. Goed nagemaakt kan soms even goed of beter zijn!
Als iets van een ander merk hetzelfde lijkt hoeft het geen kloon te zijn. Zeker gerenomeerde merken klonen niet maar kopen technologie als ze de makkelijke weg bewandelen om een product in het assortiment op te nemen. Dit heet OEM. Maar ik weet het niet, de HW kent geen bluetooth module met een smartphone app.