Shortcourse topic

zijn al jullie auto`s zo snel? Dat ding vliegt over die baan heen alsof hij niet anders doet:rolleyes:..... zat even met verbazing te kijken.

amerikaanse tracks zijn zo glad als een aaltje, jumps zijn ook lekker vloeiend, die hebben we hier helaas niet, hier moet je echt rijden, op t filmpje gaat vrij vlot maar dat lijkt het indoor al gauw. ik denk dat de topspeed op mvb ofzo nog wel wat hoger ligt

zijn al jullie auto`s zo snel? Dat ding vliegt over die baan heen alsof hij niet anders doet:rolleyes:..... zat even met verbazing te kijken.
Meestal is het de rijder die snel is hoor. Ga maar eens op youtube kijken naar clubraces in de US. Als je dan de mindere rijders ziet zijn ze niet meer zo foutloos. Zo'n teamrijder rijdt met een Nikko nog soepel over de baan.

Het is natuurlijk zoals gezegd een hele soepele baan ook dit.

Ideaal voor SC, de echte tracks zijn ook vaak mooi vloeiend en snel.
De jumps op de rc banen zijn imho vaak meer geschikt voor buggies dan voor trucks.

Vaag, ik zie nu dat ze 3 juni naar de dag na 28 februari hebben verplaatst zodat februari ook wat meer dagen heeft... :D

Is de Ansmann 4wd SC truck iets?

Deze is nl. erg goedkoop nieuw te verkrijgen.

Werkweekend de 3de van juni dus denk niet dat ik van de partij ben helaas!
Was wel een mooie dag vorig jaar!

-Mooie dag
-Uitdagende baan
-Super opkomst
-Top organisatie
-Gezellige mensen

kortom alle ingredienten voor een leuke race dag!

Ik ben er hoogstwaarschijnlijk ook niet bij dit jaar.
Ik vond het vorig jaar super, hoogtepuntje van 2011!!
Maar dit jaar organiseerd mijn club zelf een wedstrijd van de Brushless Buggy Cup (1/8 ) op die dag.

Waarom te gelijk met MacVlijmen open sc.
Hebben de club's geen onderling overleg over open sc wedstrijden? doen ze bij de bnk's wel zo ver ik weet.Zou wel beter zijn lijkt mij.
Misschien iets om in de toekomst overna te denken!

Waarom te gelijk met MacVlijmen open sc.
Hebben de club's geen onderling overleg over open sc wedstrijden? doen ze bij de bnk's wel zo ver ik weet.Zou wel beter zijn lijkt mij.
Misschien iets om in de toekomst overna te denken!

Ow shit, ik dacht dat het een gezamenlijk iets was. Niet 2 aparte dingen.

foutje bij maken kalender

Hallo allen,

Er is een foutje gemaakt bij het maken van de kalender bij MVB.
Het worden idd 2 wedstrijden, eentje bij Vlijmen en eentje bij MVB.
Allebei met een aparte dagwinnaar maar voor degenen die beide wedstrijden
gaan rijden (hopelijk iedereen) is er een algemeen klassement.
MVB gaat de shoot-out niet op 3 juni houden maar op een nader te bepalen
datum, die post ik of Murky een dezer dagen wel even hier.
Al zal er binnenkort wel een apart draadje aangemaakt worden voor de
shoot-out 2012 met daarin alle benodigde info.

Groeten

Hans

Hebben mensen toevallig ervaring met het storen van een 2.4 Ghz zender. Ik had gisteren wederom dat het gas bleef hangen (de auto was op een wat grotere afstand,100 meter?).
Dat is niet echt prettig. Nog eens na gekeken en zag wel dat mijn antenne kabel tussen mijn stroomdraden zat. Kan dit een storing geven?
Of is er toch iets anders aan de hand?

Back