Jaques
Forum veteraan
Ach foutjes maken wij allemaal hoor Walter, maar het ziet er allemaal goed uitgoed gezien, de touwtjes tussen de blokken hadden eigenlijk ook wit gemoeten. foutje bedankt![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach foutjes maken wij allemaal hoor Walter, maar het ziet er allemaal goed uitgoed gezien, de touwtjes tussen de blokken hadden eigenlijk ook wit gemoeten. foutje bedankt![]()
op de foto springt de kleur er idd uit, in werkelijkheid valt het wel mee. ga het zo laten.Walter,
Sorry Walter dat ik er nu pas mee kom.
Op mijn Bounty had ik de weeflijnen van het want ook met zulke helderwit touw aangebracht. Daar kreeg ik van Ab Hoving commentaar op dat dat te helder was en te veel opviel. Hij adviseerde toen grijs of (licht)bruin touw te gebruiken. Ik heb de weeflijnen toen geverfd met een bruinige kleur.
Ditzelfde valt me nu ook bij jouw model op. Die witte weeflijnen zijn heel nadrukkelijk aanwezig. Misschien te nadrukkelijk. Maar misschien vind je het mooi, dan moet je het laten maar anders zou ik adviseren het iets te kleuren.
Zie: https://www.modelbouwforum.nl/threads/del-prados-bounty.270544/page-11 Update 35