hallo allemaal, ik heb een savage 25 maar die schakelt niet ik heb de stelschroef (2e) al naar 4,5 toeren gedraait vanuit helemaal in . maar nog steeds schakelt hij niet, als ik aan de stelschroef draai merk ik wel dat hij harder of zachter gaat. ik heb al gezocht op het forum mvg jordi
waar merk je aan dat hij wel harder of zachter gaat dan?? Staat je motor helemaal goed afgesteld? Als dit het geval is, dan pas naar de bak kijken..
eerst liep hij wat zachter toen had ik hem ingedraaid en 2 1/2 weer uit en nu gaat hij iets sneller duss.. beetje raar
Als jij aan de stelschroef draait van de bak kun jij niet merken dat hij wel of niet harder gaat hoor.. OF hij schakelt welof hij schakelt niet. Als ie schakelt hoor je dat wel. Maar hij gaat niet ineens harder of zachter rijden als ie in dezelfde versnelling staat. Dat ligt puur aan je motor afstelling. Zorg eerst dat de motor goed afgesteld is..
en voor de low speed needle zou ik de pinch test doen werk goed hem ik ook gedaan Y8T8SDQ1hGI[/media] to Pinch test n setup low speed needle - YouTube (is ook gezegd in het savage topic) mvg. delfin
Waarom stel je dit soort vragen niet in het Savage topic. Je weet wel dat topic over dit model auto, waar mensen lezen die verstand hebben van dit model.
Dan moet je dus nooit maar dan ook NOOIIITTTT aan je bak gaan lopen rommelen.... Boekje erbij en terug naar de standaard afstelling :!: Eerst die motor helemaal goed af gaan stellen en dan pas verder gaan kijken..... Dat de auto niet wil schakelen is een teken dat de motor nog niet goed staat afgesteld , anders gaat de bak wel schakelen op de standaard afstelling.
ik post het hier omdat ik net in de manual kijk op pagina . 18/19 (2SPEED SETUP) er staat niks over de fabrieks afstelling!!
savage 25 fabrieksafstelling - Google zoeken En als je echt een motor kunt afstellen weet je dat een fabrieksafstelling eigenlijk onzin is.
dat filmpje heb ik al meerderen keren gezien maar ik weet wel hoe ik hem afstel maar ik wil hem vanaf de standaard afstellingen afstellen. iemand fabrieksafstelling??
Dat komt, omdat die topics gaan over het afstellen van de motor. Dat moet je eerst goed voor elkaar krijgen. Daarna kun je bijvoorbeeld hier eens kijken: savage versnellingsbak - Google zoeken Enneh, iets vriendelijker mag ook wel. Tenslotte ben jij degene die om hulp vraagt.
oke dan zal ik de motor eerst goed afstellen , maar voor als dat klaar is wat is dan de fabrieksafstelling of kan ik het beste dan de stelschroef helemaal indraaien en dan steeds met een kwartslag open draaien . mvg jordi
Zoals ik dus gisteren al meteen zei... Maar ja, knulletje wil meteen hard harder hardst.. In het Savage topic staat dat de motor is afgesteld en dat hij wheelies moet kunnen maken ...
ben er gister avond mee bezig geweest hij is mooi afgesteld trekt snel op en heeft een hoog geluid op top(had ik vermeld in het savage topic) maar schakelt niet dus vroeg ik alvast hoe kan ik het het beste aanpakken, maar ik wil ook zorgen dat hij kan wheelien