Veel van dit forum gehoord en al diverse keren gesnuffeld maar nu toch ook gewoon lekker aangemeld en hierbij het eerste bouwverslag van mijn project "San Francisco II".
Allereerst stel ik me even aan jullie voor:
Ik ben Hans Veerman woon in het gooi en ben 35 jaar. Ik bouw/plak nog niet zo heel lang. Vanaf 2009 ben ik begonnen met een enkele vliegtuig. Daarna een Ferrari en een paar vrachtwagens, zelfs een motor en een mooie plastic schip.
Twee jaar geleden ongeveer ben ik begonnen met een Zuiderzee botter.. Een nieuwe ervaring hout maar zeer leuk en leerzaam.
Inmiddels al de nodige spullen in huis gehaald en kunnen oefenen op de botter.
Aangezien ik een mooie plek in de huiskamer heb voor een mooie galjoen dacht ik laat ik maar een San Francisco II aanschaffen. Deze heeft al bijna een jaar op de plank gelegen ongeopend maar vorige maand ben ik ermee begonnen..
Kreeg onverwacht meer tijd i.v.m. tijd thuiszitten tussen 2 banen. (hopelijk)
Nou genoeg over mezelf ;-) Tijd om te bouwen.. Hulp/kritiek altijd welkom!
Allereerst stel ik me even aan jullie voor:
Ik ben Hans Veerman woon in het gooi en ben 35 jaar. Ik bouw/plak nog niet zo heel lang. Vanaf 2009 ben ik begonnen met een enkele vliegtuig. Daarna een Ferrari en een paar vrachtwagens, zelfs een motor en een mooie plastic schip.
Twee jaar geleden ongeveer ben ik begonnen met een Zuiderzee botter.. Een nieuwe ervaring hout maar zeer leuk en leerzaam.
Inmiddels al de nodige spullen in huis gehaald en kunnen oefenen op de botter.
Aangezien ik een mooie plek in de huiskamer heb voor een mooie galjoen dacht ik laat ik maar een San Francisco II aanschaffen. Deze heeft al bijna een jaar op de plank gelegen ongeopend maar vorige maand ben ik ermee begonnen..
Kreeg onverwacht meer tijd i.v.m. tijd thuiszitten tussen 2 banen. (hopelijk)
Nou genoeg over mezelf ;-) Tijd om te bouwen.. Hulp/kritiek altijd welkom!
Laatst bewerkt door een moderator: