Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is dat omdat ze in werkelijkheid ook iets langer waren dan volgens het pakket?Vandaag de grootbramra gemaakt van rondhout van 4 mm dik en 165 mm lang, afgeschuind naar de nokken tot 3mm en de nokken zijn bijna 2 mm dik. Het middendeel bewerkt zoals alle voorgaande raas.
Bekijk bijlage 386102
Voor de eventuele toekomstige bouwers van dit pakket, alle raas op mijn model zijn 10 mm langer als beschreven staat op de tekeningen, het is niet veel, maar ziet er net iets beter uit, vandaar.
De ra-nokken aan de onder raas waren iets te kort. Om voldoende ruimte te maken om de blokken er aan te knopen heb ik die aan beide kanten 5 mm verlengt, anders zou het rood van de nokken wegvallen, hetgeen nu juist iets extra's geeft aan het geheel. Dus zodoende werden de raas 10 mm langer en heb ik dit daarom bij alle raas gedaan. Maar de 10 mm is niet te zien hoor Hans, alleen als je het gaat nameten. Ik heb het alleen gemeld omdat de maten dus niet helemaal overeen komen met de tekening.Is dat omdat ze in werkelijkheid ook iets langer waren dan volgens het pakket?
Dit lyk so prachtig in Piet se hande, maar vir my is dit een Babelse verwarring
Oefening baart kunstNee kijk, ek staan verwonder! Dit sal ek NOOIT baasraak nie.Dit lyk so prachtig in Piet se hande, maar vir my is dit een Babelse verwarring!
Het lijkt op de foto's altijd wat onoverzichtelijk, maar op het model zelf valt dat wel mee en zie je meer de logica van het geheel....Ik zie door de lijntjes het touw niet meer! Heel erg knap dit![]()