Stephan Kertész
Forum veteraan
We hadden je al een beetje gemist. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik had je al een beetje gemist KoosZo Piet, na een weekje afwezigheid zie ik dat er weer dagelijkse vooruitgang geboekt word, dus dat gaat dan gelukkig de goede kant open tja wat moet ik er nog van zeggen het lijkt als je het zo ziet allemaal zo makkelijk te gaan...... klasse hoor, laat ons maar stilletjes blijven genieten
![]()
Misschien klopt dat wel Adri, maar je bent ietsie pietsie te vroeg, want de mast staat nog niet, ik moet de stengen nog in vorm brengen, dus wellicht vanavond die 'oorlam'Gefeliciteerd Piet, op de vlag na heb je nu het hoogste punt bereikt en was het in die tijd niet gebruikelijk dat aan de bouwers van een schip dan een “oorlam” werd uitgedeeld.
Dat is bij jou wel in vertrouwde handen hoor Piet, dus wij genieten wel, en nog effe dan mag je weer met je favoriete touwtjes gaan stoeien....het bouwen neemt toch echt wel wat meer tijd in beslag en er zitten best wel pittige dingetjes bij.... Bijv. ezelshoofden, marsen en zalings staan allemaal geen maten bij en moet ik dus opmeten van de tekening