Morgen heb ik mijn setje binnen 
Mijn servo's + ontvanger
Nu ik zou graag rolroeren op mijn WH maken
en ik zou het graag zo doen =
(EasyStar)
Maar het rolroer iets naar <= verplaatsen want anders zit ik in het verhoog van de vleugel
Hoe kan ik dit het best doen ? laat je ideeën horen of is het beter om 45° afstnijden ?
dan dan met de nylon scharniertjes=
moet ik opletten met het plaatsen van de nylon scharniertjes ?
Zou de servo's NIET zo willen doen =
Maar zo =
(dit heeft meer veiligheid voor de servo's 'naar het ideetje van Dave Powers' ) =
[URL="http://www.rcsuperpowers.com/images/SVT3.jpg"]
Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x600.
[/URL]
Ik heb het richtingsroer ook al vergroot maar ik zou ook de hoogteroeren doen maar ik heb schrik dat ik ze niet gelijk zal doen een en 'rol' effect zal krijgen als ze niet gelijk zijn
Ook zou ik graag een Bruschless setje erop willen deze man heeft een Microjet V2 motor op en dus ook heeel snel =
3LjCRRpWbKA[/media] - Wild Hawk Motor Testing! (see sidebar)
te verkrijgen op GH MicroJet Combo - GH MicroJet V3 & GH 20A ESC - $34.99..
Ik weet niet of ik het kan veranderen naar een Li-Po batterij 2 S 2200 Mah ?
iemand raad ?
Ook als je een betere motor weet laat me weten
de andere is gewoon veeel te traag :sleeping:
Ik weet ook niet hoe ik doe motor moet instaleren de ESC is geen probleem maar de motor op zijn plaats krijgen hij is ook veel kleiner en past dus niet in het gat van de motor
Ik weet het is een grote boterham
Maar ik heb graag raad van meer ervaren modelbouwers
Groeten,
L

Mijn servo's + ontvanger

Nu ik zou graag rolroeren op mijn WH maken
en ik zou het graag zo doen =
(EasyStar)

Maar het rolroer iets naar <= verplaatsen want anders zit ik in het verhoog van de vleugel

Hoe kan ik dit het best doen ? laat je ideeën horen of is het beter om 45° afstnijden ?
dan dan met de nylon scharniertjes=

moet ik opletten met het plaatsen van de nylon scharniertjes ?
Zou de servo's NIET zo willen doen =

Maar zo =
(dit heeft meer veiligheid voor de servo's 'naar het ideetje van Dave Powers' ) =
[URL="http://www.rcsuperpowers.com/images/SVT3.jpg"]

Ik heb het richtingsroer ook al vergroot maar ik zou ook de hoogteroeren doen maar ik heb schrik dat ik ze niet gelijk zal doen een en 'rol' effect zal krijgen als ze niet gelijk zijn

Ook zou ik graag een Bruschless setje erop willen deze man heeft een Microjet V2 motor op en dus ook heeel snel =
3LjCRRpWbKA[/media] - Wild Hawk Motor Testing! (see sidebar)
te verkrijgen op GH MicroJet Combo - GH MicroJet V3 & GH 20A ESC - $34.99..
Ik weet niet of ik het kan veranderen naar een Li-Po batterij 2 S 2200 Mah ?
iemand raad ?
Ook als je een betere motor weet laat me weten

Ik weet ook niet hoe ik doe motor moet instaleren de ESC is geen probleem maar de motor op zijn plaats krijgen hij is ook veel kleiner en past dus niet in het gat van de motor

Ik weet het is een grote boterham
Maar ik heb graag raad van meer ervaren modelbouwers

Groeten,
L
Laatst bewerkt door een moderator: