rolroeren en brushless motor easystar...

Beste lezer,

Ik heb wat vragen betreft de MPX easystar..
Is de easystar standaard van voren naar achter door tweeën gedeeld?
Welke brushless motor is een goede vervanger voor de permax 400 die er standaard in zit, en geeft tegelijk wat meer power?
Hoe zit originele motor standaard bevestigd?
Waarom zie ik op sommige foto's aan de zijkant van de romp een servo ingebouwd?
Het antwoord zal trwns vast wel te vinden zijn op het forum, maar ik zie het niet zo zitten om de 400 pagina's van het easystar topic door te spitten...;)
Alvast bedank!

J.G

Het handmatig doorzoeken van 400 pagina's is ook niet nodig. Google is je vriend. Voer bovenin de pagina bij voorbeeld eens in "easystar and borstelloos". Succes verzekerd...

rcgekko - Winkel - Motoren - Inrunners - Brushless inrunner model B2835-2400kv

hij is over de hele lengte open en de motor wordt er ingeplakt

vind het als een beginnersmodel niet/minder geslaagd bij de eerste de beste crash is ie in minstens drie stukken gebroken, de hobbyzone supercup is vele malen gemakkelijker om te leren vliegen
ziet er ook al als vliegtuig uit

of bouw een pibros versterk hem met wat hout en crash naar hartelust zonder steeds te repareren en kost incl motor/regelaar en twee servo`s nog geen 30 euri
en drie uur bouwplezier

http://www.flying-models.org/Plans/Pibros.htm

vliegt ook nog eens gemakkelijk

groet alfred (vlieg ook sinds kort met vallen en opstaan)

Laatst bewerkt:
Beste lezer,

Ik heb wat vragen betreft de MPX easystar..
Is de easystar standaard van voren naar achter door tweeën gedeeld?
Welke brushless motor is een goede vervanger voor de permax 400 die er standaard in zit, en geeft tegelijk wat meer power?
Hoe zit originele motor standaard bevestigd?
Waarom zie ik op sommige foto's aan de zijkant van de romp een servo ingebouwd?
Het antwoord zal trwns vast wel te vinden zijn op het forum, maar ik zie het niet zo zitten om de 400 pagina's van het easystar topic door te spitten...;)
Alvast bedank!

J.G

als je dat doorleest is het ook waardering voor degen die het er neerzetten.

... Het antwoord zal trwns vast wel te vinden zijn op het forum, maar ik zie het niet zo zitten om de 400 pagina's van het easystar topic door te spitten...
Open het betreffende topic, klik in het derde blauwe lint op het
menu_open.gif
icoontje achter zoek in deze discussie
menu_open.gif
en zoek op borstelloos OR borstelloze OR brushless OR borstel-loos OR borstel-loze (gewoon met copy/paste, makkelijker kan ik het niet voor je maken).

En/off gebruik het Google veld bovenaan in het forum, zoek op
(easystar OR easy-star OR easy) AND (borstelloos OR borstelloze OR brushless OR borstel-loos OR borstel-loze) (copy/pasten, inclusief! de haakjes).

Meer zoekfuncties en zoektips, ook handig voor Google en consorten:
FAQ zoekfunctie

Back