Hallo aviateurs, Ruim een maand geleden een stuk gevlogen dragonfly zwever van firma valenta overgenomen. De zwever is nu gerepareerd en de servo's worden deze week geplaatst. Nu het probleem, Omdat ik geen tekening en geen beschrijving van dit toestel heb weet ik niet wat de roeruitslagen zouden moeten zijn van hoogte,richting, rolroeren, en flaps. Vraag, kan iemand mij dit vertellen? ik zou er zeer mee geholpen zijn!! Google bood helaas geen uitkomst. Groetjes,Gerard.
Uit een draadje op RC network Lieber spät als garnicht... hier die Ausschläge: Höhe/Tiefe:14 mm Seite: 25mm Quer: Auf-25mm, AB-15mm Wölbklappe: Thermik 3-5mm Schwerpunkt deutlich hinter der Valentaempfehlung, kann i Dragonfly von Valenta [Archiv] - RC-Network succes, je kan veel vinden als je google.de gebruikt Terence
Zo dat is een snelle reactie!!! Hartstikke bedankt Terence! BTW.De Vintage glider Group lijkt me ook wel wat, ik zag jullie afgelopen najaar in Rosmalen, een erg gezellige club. Groetjes, Gerard.
Wat let je, nu op een nog mooiere lokatie vintage-glider-group-treffen-zondag-2-juni-ginkelse-heide-ede groet Terence