Robbe Charter kit oid

Hallo,

Ik heb 3 vragen, hopelijk kan iemand me helpen met het positief beantwoorden van één... :thumbsup:

1. Ik ben op zoek naar een aanbieder van de Robbe Charter bouwdoos. Bij diverse web-shops (Conrad, Shamrock, Quartel etc...) istie uitverkocht. Iemand een adresje?

2. Heeft iemand een tip voor een alternatief in dezelfde prijsklasse (rond €110,-). Het gaat me om het bouwen en misschien ooit vliegen. Ik wil daarom wel een beginnersmodel bouwen.

3. M'n vader heeft ooit 2 Snoopy's gebouwd. Dat waren zijn beginnersmodellen. in mijn beleving te vergelijken met de Charter. Heeft iemand tekeningen van de Snoopy of vergelijkbaar? Hij heeft alles verkocht... Als ik van tekening ga bouwen mag ie mooi helpen :yes:

Thanks.

Groet,

Ferdy

Zoek je een ARF kit of wil je helemaal zelf bouwen?

Bouwdozen vind je tegenwoordig niet zoveel meer, tenzij je van plan zelf bouwt bvb.
In de categorie 'oude hoogdekkertrainers' zijn er natuurlijk veel te vinden. Telemaster, Westerly, Kadet, Headmaster Sport 40, RCM Trainer, ...

Allemaal goede toestellen!

Hoi Ferdy,

Ik heb je een PB gestuurd, daar zitten overigens de tekeningen en bouwbeschrijving bij. Als je toch graag een geheel nieuwe kit zoekt raad ik je Hobby-in in Waalwijk aan. Hij VEEEEL meer dan vermeld op zijn website.

Dag Dries,

ik zoek NRFAA (not ready to fly at all...)
Bedankt voor je tips. Ik ga ook die modellen eens bekijken.

Groet,

Ferdy

Zie je nu echt het aantal bouwdozen terug lopen? Zonde zeg...

Gisteren bij het opruimen bij mijn ouders de Robbe Charter bouwdoos weer teruggevonden die ik een jaar of 7 geleden heb gekregen.

Nog even koesteren dus.

Zie je nu echt het aantal bouwdozen terug lopen? Zonde zeg...

Gisteren bij het opruimen bij mijn ouders de Robbe Charter bouwdoos weer teruggevonden die ik een jaar of 7 geleden heb gekregen.

Nog even koesteren dus.

:bye::bye::bye: En wat heb ik aan deze info??? ;)

PB maar als je de doos wilt verpatsen... (vast niet)

Op Mplaats staan er wel 10, waarvan één bouwdoos (Hengelo).
Gewoon geduld hebben en iets eerder gaan zoeken voor het vliegseizoen...in november bv.

En ik zou een oproep zetten in de rubriek gevraagd van dit forum, werpt meer vruchten af dan hier.

Succes!

Main Menu SIG Mfg. Co., Inc.
en laat hobby inn ook nog eens importeur zijn.

scheelt weer zagen.
maar helemaal van scratch bouwen is ook wel weer leuk...
alleen zoveel zagen.. mijn trainer is ook volledig vanaf een berg hout gezaagd en gebouwd.
Erg leuk. Wel beetje hulp nodig van een andere bouwer..

wil je bouwen, en misschien zachtjes eens wat proberen te vliegen?
RC powers, daar hebben ze tekeningen voor vliegtuigen van depron.
licht, goedkope setup. bouwt redelijk vlot
Flite test, ook een site waar men kits en tekeningen (gratis) heeft voor depron toestellen. Bouwt heel erg snel. kun je ook erg mooi spul van maken als je er wat aandacht aan besteed..

Hallo,

1. Ik ben op zoek naar een aanbieder van de Robbe Charter bouwdoos. Bij diverse web-shops (Conrad, Shamrock, Quartel etc...) istie uitverkocht. Iemand een adresje?

Thanks.

Groet,

Ferdy

Bel even met Hangar in Kampen. Enige tijd terug had deze winkel nog bouwdozen van de Robbe Charter.

Mvrgrt,

Arnoud.

Leuk dat je zelf gaat bouwen ! Het word niet veel meer gedaan maar geeft erg veel voldoening.
Zelf bouw ik ook al mijn vliegtuigen.

Succes

Grt,

Arnoud.

zodra ik begin start ik wel een bouwverslag. Ik heb nu na bestuderen van de tekening al wat vragen/onduidelijkheden. Kan men dan mooi op schieten... Dit weekend komt de tekening. Dan ga ik overzicht van nodige hout maken en bestellen. Het wordt de cloud kitten. Leek me wel bouwbaar. Tekening is best duidelijk en hij heeft een rechte vleugel. Leek me wel slim, niet te complex.

zo 6 maanden geleden alles uitgezocht en nu eindelijk begonnen! Ik zal snel een bouw pagina starten.
De eerste ribben zijn klaar!

Back