effe een vraagje over de moray van freewing
kan nergens de uitslagen vinden van de aileron en elevator staat niet in de bouw beschrijven
Net gekeken.
Had de Ailerons op 70% en hoogte op 60%
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kan nergens de uitslagen vinden van de aileron en elevator staat niet in de bouw beschrijven
Nope... ik bedoelde deze link :
![]()
Net gekeken.
Had de Ailerons op 70% en hoogte op 60%
Ooopsss! !! Het begint hier nu te regenen [emoji13]
Welke nieuwjaarsvlucht? Er is alleen een nieuwjaarsreceptie in de pub.![]()
Ikke heb ook de intentie om er een te bouwen.Vanavond weer even aan de knutsel geweest. Mijn nieuwste creatie is (bijna) af. Enige wat nog rest is een stepdown te maken voor de FPV camera.. die vind 16V niet zo heel erg lekker smaken. :nooo: :teacher:
Zie hier mijn ZMR250, mini racer quad.
Equipment:
- 4x cobra 1960kv motoren
- 4x ztw 20A esc's
- 4x gemfan props (komen HQ props op, die zijn steviger)
- Naze32 flightcontroller
- Boscam 200mW 5.8Ghz video TX
- Sony 600tvl camera voor FPV
- Mobius action camera voor schieten van mooie plaatjes
- 4S 1300mAh lipo
![]()
![]()
Nu flink oefenen en dan straks actiebeelden zoals:
Hoop dat het nog droog gaat worden, maar denk dat het vandaag blijft miezeren [emoji13]140% geen expo lekker ragge
MAGIC klaar gisteren ff lafe inlopen in de tuin
Kom maar op met de nieuwjaars rag middag
Hier zeikt het nog aardig uit de hemel.Hier ook droog, beetje wind dus die ACHnieuwjaarsduik kan best doorgaan.
Swiffie ligt klaar ...
Staat jouw klok voor dan? Bijenradar geeft alleen het verleden en het huidige beeld weer. De rest is een aanname die zelde deugt. :lol:Bijen radar 13:00 droog:zon::zon::zon::zon::zon::zon:
![]()