Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Morgenmiddag maar de xtra 2000 naar de huiskamer om besturing na te lopen.
Lekker warm met vloerverwarming...

Waarom staat dit bericht op 22.30 terwijl het 22.13 is ????

Morgenmiddag maar de xtra 2000 naar de huiskamer om besturing na te lopen.
Lekker warm met vloerverwarming...

Waarom staat dit bericht op 22.30 terwijl het 22.13 is ????

[215636] klok-mbf-loopt-voor

'Men' zal er wel weinig tijd voor hebben en lagere prio aan geven. Ik heb ook onlangs (en een tijd terug zelfs ook al) een melding gemaakt dat de 'vrienden van het forum' link niet meer werkt. Ook niets aan gedaan... zelfs geen reactie of een bedankje :lol:

Laatst bewerkt door een moderator:
Pffff, junkie is er al....

junkie-koudhe.jpg

:mrgreen:

ik denk dat ik zo toch wat warms aantrek :p

goedemorgen jongens ! ff wakker worden :music:

straks wat piep inladen ,en dan kijken of ik op hoogtij wel uit mijn warme auto wil stappen , best frisjes :cool:

advies ; muts mee :xmas: ;)

Ook de spullen bij elkaar gevonden. Een eigenlijk al overleden swift net nog wat leven ingeblazen, maar zal wel niet veel zijn. En ik had nog een nieuw klein spitje. Dus kan toch nog wat schade aanrichten vandaag.

en mijn tip van de dag, mocht er sneeuw liggen of het stiekem toch nog gaan sneeuwen..... Eet dan geen gele sneeuw.

In de tuin is het goed te doen. Maar dat is uit de wind. Verderop bij het weerstation meten ze 4 Bft. Dat is bij 0°C best fris te noemen. Inderdaad hoedje op. Zonnebril is ook handig. 8)

Alles gepakt, kwam nog een Traxxas Mini Revo tegen. Kon alleen de batterijen en body niet vinden. En de boombox blijft ook thuis, voeding start niet meer. :( Dus dat wordt alleen maar vliegen. :D

Tot zo.... :banana: :zon: :bye:

Veel plezier mannen, ik heb hier even andere bezigheden te doen dus ik kan er helaas niet bij zijn. Ik had graag gezien hoe brandstof in zoveel mogelijk herrie wordt omgezet :mrgreen:

Viel Spass en ik zie de filmpjes wel :yes:

Filmpje mannen!! Anders geloof ik echt niet dat jullie er waren :-)

vreemd , en dat terwijl je erbij was :D

topdagje mannen ! erg gezellig !

we konden idd ht niet op , maar ht 4 waar we nu stonden was prima toefen , strakke weg met playground ernaast , veel gesloopt , veel ouwenelen , gewoon zoals het hoort :cool:

casp : felici met je ht4 brevet , dat is een waardevol document :cool:

ben benieuwd naar tha movie !

Laatst bewerkt:
Back