Hey, Na 20 jaar heb mijn oude liefde voor Rc auto's terug ontdekt. Ik wist dat ik mijn oude auto's niet verkocht had, dus ben ik bij mijn ouders op zolder gaan zoeken. Ik ga ze proberen allemaal rijdend te krijgen. Dit is een van mijn oudjes. Deze heb toen gekocht omdat ik de Tamiya buggy's niet kon betalen.Achteraf gezien geen slechte keuze want ik heb er zeer veel plezier aan beleefd.Ik heb er twee en ga proberen van er eentje rijdend te krijgen. Hier wat foto's
De Hunter heb ik ook vaak in handen gehad, ik was de "vaste onderhoudsmonteur" van de auto van een klasgenoot destijds. Hij had deze ook om dezelfde reden gekocht, goedkoper dan Tamiya, en toch goede kwaliteit. Enige grote probleem was slijtage aan het spur gear.
hey, ik heb eventueel nog wel wat tandwielen, als je even een foto maakt welk tandwiel kapot is dan zal ik even voor je kijken. Mvg,Daan
Als je nog één voor onderdelen moet hebben, stuur maar een Pb. Mijn maat heeft één en wil er wel vanaf, deze is helemaal goed op de platte banden na van het staan.