Hoi Gerrit, ik ben zeker niet minder benieuwd naar wat het uiteindelijk gaat worden ;-)Mooi project zeg! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, ga dit dus volgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Gerrit, ik ben zeker niet minder benieuwd naar wat het uiteindelijk gaat worden ;-)Mooi project zeg! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, ga dit dus volgen![]()
Hoi Heinrich, ik ga dit zeker proberen. Dank voor je advies!Die soldeerbout met die platte punt van Kolderstok se plankenbuiger werk baie goed!
Hoi Hans, hierbij de foto's. Laat even weten of je nog meer wilt weten....Zou je voor mij een afbeelding kunnen plaatsen van de kuil en een aanzicht van de kajuit met de deuren. Ik ben zelf ook aan de Sperwer begonnen.
Mis alleen de vuvuzela en het kompas op het schot. Billing boats heeft er een mooi schot van gemaakt!
Je sloop en opbouw werk gaat heel goed.
Hmmm - ik denk dat er hier een hoop persoonlijke inbreng van de oorspronkelijke bouwer inzit.
Hoi heren,Bedankt voor je getoonde foto's Het is niet helemaal gebouwd qua deuren volgens de beschrijving. Maar desondanks vind ik ze wel erg mooi geslaagd zo!
Hoi Hans, klopt... Ik bedoel ook zeker niet het deurtje, en ik wil ook niet de indruk geven dat ik niet trots ben op wat mijn vader heeft gemaakt. Hij had niet de gereedschappen en technieken die ik heb, en ook bestond er toen geen forum waar hij om advies kon vragen... En laten we eerlijk zijn, ik moet nog maar aantonen dat ik het beter kanNou Ronald. Gezien het deurtje vind ik er toch wel een behoorlijk stukje liefde van je vader inzitten hoor. Maar je basis voor het fineer ziet er nu toch wel goed uit dacht ik zo![]()