Renovatie erfstuk de 'Sperwer'

Al weer een poosje geleden sinds de laatste update... Zijn weer een aantal klussen verder, en helaas niet veel vooruitgang geboekt op de sperwer... Nu is het fineer aanbrengen een nogal tijdrovende klus omdat ik helaas niets van de tekeningen kan gebruiken, blijkbaar is de vorm van de romp toch teveel gewijzigd.... Ik probeer wel de lijnen van de beplanking voor zover deze nog zichtbaar is te volgen. Het resultaat tot nu toe...
20210613_200722 (1).jpg

Ik heb besloten hier later verder mee te gaan, hoofdzakelijk omdat het project dat ik al reeds enige tijd aan het voorbereiden was nu uiteindelijk van start is gegaan. Zie hiervoor het verslag van de Commerce de Marseille... Ik zal de sperwer zo nu en dan tussendoor oppakken....

Laatst bewerkt:
e zegt dit alsof het niet zo'n goed idee is? Lijkt mij nog steeds geweldig! Een uniek project volgens mij...
Ik hou altijd in mijn achterhoofd waar dit gevaarte ooit een rustplaats moet vinden, 2m07 stofvrij opstellen is niet vanzelfsprekend :)
Ik heb inmiddels je nieuwe draadje al ontdekt, zal ook wel een serieuze "draad" worden, succes gewenst, ik volg alvast.

Ik hou altijd in mijn achterhoofd waar dit gevaarte ooit een rustplaats moet vinden, 2m07 stofvrij opstellen is niet vanzelfsprekend :)
Ik heb inmiddels je nieuwe draadje al ontdekt, zal ook wel een serieuze "draad" worden, succes gewenst, ik volg alvast.
Dat klopt, maar ik kan absoluut niet inschatten óf, of wanneer dit project klaar zal zijn. Het is mijn doel ermee bezig te zijn. Ik denk ook niet dat ik de tuigage ga doen, alleen de romp. Nog steeds groot, maar een stuk beter op te bergen... Ik zien wel tegen die tijd....

Ziet er erg mooi uit. En soms moet je even je zinnen verzetten en met een ander project verder. Uiteindelijk is dat vaak productiever.

Back