RC-Paradise indoor

Vandaag was ik toevallig even in de buurt van deze nieuwe lokatie, waar komend indoorseizoen weer volop gereden kan worden. Het circuit ziet er op dit moment al heel erg uitdagend uit en is prima geschikt voor 1/10 en 1/12. Tijdens mijn bezoek heb ik ook al de eerste toerwagen rond zien gaan met een 17.5 turns motortje, wat al een leuke snelheid gaf.

Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks Steven,
leuk dat je zo enthousiast en spontaan langs kwam!
als er genoeg WGT rijders zijn wil ik die ook op de woensdag avond een eigen tijd geven.

Hey Michel,

Ben jij van plan om de wedstrijden ook te gaan houden op de woensdagavond?
Ik dacht zoiets te zien op de website van rc paradise?

Gr,
Tim

Helemaal top een wedstrijd op de woensdag avond.... weekend kan ik dan aan familie besteden. Of ik nu gewoon ga racen of een wedstrijd heb op woensdag.... maakt niet uit leuk.....

Hi,
alle data's staan nu in de agenda.
De zondag houden we om vrij te rijden.
( maar bijv,de TIM Race in Januari gaat wel op zondag komt nog in de agenda)
We laten de zaterdag helemaal vrij dat word voor mensen die bijv. de baan willen huren of zelf wat willen organiseren
Gister is Roelof langs geweest en heeft een mooi project op zich genomen om een led start licht te bouwen dat word dus heel profi.
Verder is het mylaps systeem nu geplaatst op de grote baan en die gaat live lopen voorlopig via Mylaps en later met myrcm.
zodat de thuis blijvers het ook kunnen volgen ;)
de wedstrijden op woensdag of op vrijdag willen we klaar hebben rond 23.00

Het is voor mij buiten nog niet afgelopen, maar als het echt te koud wordt, of het buiten erg rustig gaat worden, dan komen we langs Michel!

jammer Stephan next time then
hier de links op om je in te schrijven
woensdag avond 1/12 en toerwagen 17.5T
MyRCM[1]=bkg&dId[E]=14106&pLa=nl

vrijdag avond TTX en M-Chassis
MyRCM[1]=bkg&dId[E]=14107&pLa=nl

Back