RC club in zutphen en omstreken

Ik zit er over na te denken om te beginnen met RC maar alleen lijkt mij dat niet zo leuk weet iemand of er een RC vereneging is in Zutphen en omstreken?
EDIT Auto,s onroad

Laatst bewerkt:
Ben al een tijdje bezig met een clubje op te richten in Lochem. Alhoewel ik (nog) niet erg actief aan het werven ben.
Er zijn wel een paar locaties in de buurt (tegenover Ruighenrode op het cross terrein en zo).
Er zijn wel een paar mensen die hier er wat mee willen.

Ik zit zelf met electro (Traxxas Slash en E-Maxx). Geen wegracen enzo, meer cross en crawlen.

Probie

Laatst bewerkt:
In Velp ben ik al langsgeweest.
Kan niet echt zeggen dat ik daar vriendelijk onthaald werd. Bovendien hebben ze geen offroad meer :(

Zijn er aankomend weekend mensen die zin hebben samen naar de Berenkuil bij Deventer te gaan?

RC Hotwheels neem ik ook genoegen mee, kan ik mooi iedereen het hemd van het lijf vragen over welke onroad ik moet nemen als ik mee wil doen aan clubwedstrijden enzo. :D

In Velp ben ik al langsgeweest.
Kan niet echt zeggen dat ik daar vriendelijk onthaald werd.

ik ben er al jaren niet meer geweest, maar de situatie is blijkbaar nog precies gelijk. Ik geloof je!

Ik denk dat ik er geweest ben, ik heb drie rondjes gereden, en uiteindelijk een plekje gevonden.
Er ging alleen een mountainbike parkours langs die dag, en aangezien er verder niemand was ben ik doorgereden naar RC Hotwheels.

Het was daar erg gezellig, ik mocht zelfs met mijn 1/8 e-revo over de baan crossen.
Ik was al een hele tijd van plan om daar langs te gaan, en het was er nu ook echt fantastisch weer voor.

Even afwachten tot de ledenvergadering in Januari is geweest, dan bepalen ze wat het clubkampioenschap van volgend jaar gaat zijn, en weet ik welke auto ik moet aanschaffen om mee te doen :)

un goede dag allemaal
woon in zutphen
ben meestal aan het kijken waar het kan
om te rijden met RC auto op benzine
ga er ook wel is rijden op een plekje
waar het ook kan

Laatst bewerkt:
Back