Normaal raak ik ze alleen maar kwijt maar vandaag vond ik tot mijn grote verbazing er twee terug. Terug fietsend door de polder van een avondje raket zwever testen. zag ik op de rand van de sloot kant twee raketten liggen. Nu vind ik wel vaker vreemde dingen in op mijn vliegveldje, varierend van zonnende schaars geklede jonge dames tot vreemde volgels (zilver reigers ,lepelaars fazanten). Soms struikel ik over een haas , maar nog nooit heb ik er raketten gevonden. Ik lanceer er zelf alleen mijn zwevers aan een hoogstart elastiek en nooit raketten De modellen zijn van kantoor plakband gemaakt met een neuskegel die zo op het eerste gezicht uit een bezemsteel geschuurd is. Als streamer zat er een stuk witte stof in. Aangezien ik zelf al voldoende modellen heb heb ik de modellen niet mee genomen maar over een bruggetje gehangen zo dat de eigenaar ze mogelijk nog terug kan halen. Mocht er iemand anders nog een opknappertje willen. ze hangen over een brug leuning in park cronenstein. Water speeltuin voorbij en dan eerste pad aan je rechterhand. Eerste bruggetje.