promoot hier je video

Even dit draadje afstoffen ;-) Hierbij een vlucht van mijn T-rex 150 die ik sinds twee weken bezit.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht dat je meer van de grote heli's was ;-)
Dat ben ik ook. Maar er zijn zoveel slechte verhalen over deze heli dat ik het gewoon moest proberen ;)

Werd op dit onderdeel 2e. Deden 3 deelnemers mee waaronder ik, maar toch! :wink:
Mooie vlucht Anton :thumbsup: Jammer dat er zo weinig deelnemers zijn. Ik heb vorig jaar meegevlogen en toen waren er 15 deelnemers! Misschien moet ik deze winter maar weer wat meer gaan oefenen om het deelnemersaantal wat op te krikken :p

Het is echt een heel bijzondere ervaring om aan een wedstrijd mee te doen.

Maar bevalt wel Joop?

Het is heel leuk om met wedstrijden mee te doen inderdaad! Erg jammer dat er weinig animo voor is. Zullen mensen gerust hun redenen voor hebben, maar dat neemt niet weg dat het leuk en zeer leerzaam is. Hoop naast jou meer piloten te mogen zien volgend jaar. Dat zou de organisatie van de wedstrijden ook graag zien trouwens.

En om dit draadje weer een beetje te actualiseren plaats ik hierbij nog een video met de Logo 700 van afgelopen zaterdag.

Mooi beheerst gevlogen Joop! Ik hoop, maar betwijfel dat ik het ooit zo zal kunnen.

Je hebt zo'n mooi cirkeltje in het gras, heb je die 700 eerst even ondersteboven gehouden om het gras te maaien? ;-)

Het is gewoon een kwestie van heel veel oefenen Floris. Dat heb ik ook gedaan en dit is het resultaat: opa-style 3D :rolling:

En Eddie zorgt met zijn heggenschaar voor een prachtige landingscirkel.

En om dit draadje weer een beetje te actualiseren plaats ik hierbij nog een video met de Logo 700 van afgelopen zaterdag.

Tis nu 1 jaar geleden dat ik toen bij je club kwam kijken! Toen vloog je nog rustig, haha is al heel anders als je nu 2 meter boven de grond tricks doet;) toen vloog je nog 30 meter boven de grond ofzo:D keep up de good work!!

..::Flip it, Roll it, Abuse it, Crash it!::..

En Eddie zorgt met zijn heggenschaar voor een prachtige landingscirkel.

Klopt Joop, want niet het hele jaar door ligt het gras er zo bij als laatst toen jij er was.

8C4DFD89-FCDC-4E68-9408-7E68F0C25C1C_zpsvtgxevf2.jpg

mvg. Freddie

Back