printen op stickers

Momenteel zit ik lekker op papier te printen, dit uit te knippen en dat volstaat prima op mijn depron creaties, maar het moet ook netter kunnen.
Vroeger maakte ik via sheets prints op de inktjet en streek ik die op T-shirts. Ging prima. Maar ja, die waren voor T-shirts.
Weet iemand of er ook doorzichtige stickervellen (A4) zijn die je door zo´n printer kan draaien? Misschien is het effect dan mooier?

ik heb vroeger nog geprint op doorzichtige stickers, wel enkel met inktjet, niet met laser....
hebben ze hier te koop bij AVA bvb

fixeren deed ik met vernisspuitbus... wel lang laten drogen, want alsje erover wrijft alst niet volledig droog is trek je strepen...

Dank je Berto. Dit is precies wat ik zocht. Ik ga het allemaal even proberen. Ben alleen nog niet zo uit de ´lak´. Welke lak bedoel je? Geen haarlak neem ik aan :-)

Nee nee, geen haarlak.

Ik had eerst de sealer erbij besteld die ze op aangeven.
Echter moet je die erop kwasten en tijdens het losweken van de sticker in het water werdt het helemaal krakelee.

Dat werkte bij mij dus niet.

Daarna gewoon na het printen het hele A4`tje met gewone blanke lak uit een verfspuitbus van Motip behandeld.
Drogen, uitknippen, losweken en plakken maar.

En dat werkte perfect zoals je op mijn F15 kan zien.

Zo ga ik het nu ook weer doen.

zoek vrienden met een roland camm printer/plotter.
die maken ALLES, printen zelfs metallic kleuren.

een bedrijf wat auto's "wrapped" doet voor mij nogal eens dingen op de hoeken printen wat voor hun afval is, voor regelmatig gebak heb ik fraaie stickers.

Nadeel van stickers vindt ik dat die altijd zo dik zijn.

De methode die ik gebruik voor de F-15 blijft zo dun dat je zelf geen rand ziet en voelt.

Nadeel van stickers vindt ik dat die altijd zo dik zijn.

De methode die ik gebruik voor de F-15 blijft zo dun dat je zelf geen rand ziet en voelt.

Back